Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #5063:
no naozaj by som to rád vidieť ideálne fungovať aspoň u výrobcu...
Reakcia na: Jozef #5034:
bohužiaľ, pravda... na nejaký pekný integráč si ešte počkáme, hoci susedia ho zavádzajú, kde môžu (VYDIS, KODIS, IREDO, ROPID....)
Reakcia na: Jakub #5064:

Pýtaš sa na veci známe.
Reakcia na: Pizzo 15 Tr. #5057:

Pri 10. výročí trolejbusovej doprave sme diskutovali aj o nových trolejbusových tratiach, ktoré by sme chceli, keby bolo dostatok peňazí a aj dostatok cestujúcich na vedľajších tratiach. Vybudovaním trolejbusovej dopravy na sídlisko Hájik 15.11.2002 bol po 8 rokoch vybudovaný základný trolejbusový systém v Žiline, z vlastných prostriedkov. Ďalšie trate sú už len doplnkové a vylepšujú základný systém. Aj tú trať ktorú spomínaš, aj tá je tam spomínaná. Pre zaujímavosť si môžeš prečítať ten diskusný príspevok #1621 zo 17.11.2004.
Reakcia na: marek #5000:
MT používa EMtest-y, rovnako na diaľkáčoch ZV sa objavili... EMtest nemá dobrú stránku, kde by prezentoval svoje výrobky, ale môžem ti polať nejaké materiály...
Reakcia na: Jozef #5036:
Ja si myslim, ze ten kusocek trate po Rosinsku, VUVT by mal dost velky vyznam z hladiska teorie grafov. Konecne by, okrem konecnej Hajik a konecnej DPMZ bola v Ziline niekde dalsia konecna, na ktorej sa da otacat len z jednej strany (konecne by pribudol v grafe dalsi uzol neparneho stupna).
Reakcia na: Jozef #5034:
A nie je medzi SAD ZA a SISR nejaky blizsi pribuzensky vztah?
Reakcia na: LUK #4993:
holt... treba vidieť...

V každom prípade Vás pozývam do EMtest-u, ako jeden z realizátorov, na ukážku. Dá sa urobiť veľmi veľa vecí, ale najlepšie je ukázať...

čo sa týka slovenkých miest, kde je EMtest nasadený - ZV, PO, MT, BB a pod., všade sú lacnejšie varianty... kúp si starší lacnejší BUSE a taktiež sním neurobíš toľko, čo s novým modelom...

kompaktibilita? hmmm... prídi sa pozrieť od 1.12. do Hradca Králové, kde sa nasadzuje EMtest a kde ostanú tabule BUSE... rovnako tabule EMtest môžu ostať na palubáku BUSE, komunikácia rozhraním IBIS je všade rovnaká...

rovnako súhlasím, BUSE je top v tejto oblasti, možno preto, že savenuje iba jej, EMtest sa snaží robiť všetko, a to nemusí byť práve najlepšia cesta... avšak za svoju cenu tiež ponúka dostatočné možnosti...
Reakcia na: Juraj #5044:
Pretoze v Ziline sa neda prestupovat... keby sa dalo (bez pokutovania cestujucich), tak by tato potreba samozrejme nebola...
Reakcia na: Jozef #5056:
Ta porucha je vaznejsia. Radiove vlny vyhybky rusia bud zabezpecovacka a alarmy na cerpacej stanici alebo sa hra niekto s antenkami v naprotivnom panelaku. Akurat sa to skuma.
Reakcia na: Pizzo 15 Tr. #5057:
Ty si ale exot. Z extremu do extremu. Samozrejme, ze nie. Ale nejde o tych 660 metrov, ktore vybehne l.c.1 navyse, ale o tych 6,6 km, ktore usetri 31-ke, aby sa od stanice trepala az hore. Noa a ludia budu stale zomierat, stary cintorin je uz preplneny, takze vacsina pojde uz hore a pozostali za nimi. Nebude to zo dna na den, ale vyplni sa tym lusockom aspon trochu to hluche miesto, kym sa zad nerozbehnu vacsie stavby ako do Bytcice apod. I ked mi je jasne, ze rovnakych 660 metrov od Remeselnickeho domu ku stadionom by bolo omnoho uzitocnejsich. Vsak ale este NIC nie je rozhodnute, prekvapenia mozu prist. (A bud taky dobry, tu na fore sa netitulujeme, tu sme okrem ambicioznych kandidatov na primatorov vsetci na jednej lodi.)
Reakcia na: Pizzo 15 Tr. #5057:

Tebe tá Pietna nedá spávať. Myslím si, že som to vysverlil zrozumiteľne, že cintorín a krematórium v meste má osobitné postavenie a musí byť vhodne pripojené na MHD. V tomto prípade to Tvoje porovnávanie neobstojí.
opravdu nikto z vas nevie preco Tr201 po GO s CVR Kam do mesta uz 4-ty mesiac nepremava?dakujem
Reakcia na: Juraj #5052:
takze podla vasej teorie pan riaditel,po vybudovani trate na Pietnu bude tam trolejbusov ako maku.Ved aj tak drviva spojov bude koncit na Kvacalovej.ale ako hovorite,palubny pocitac nepusti.tak kolko ludi sa odvezie na Pietnu a kolko sa ich vezie linkami 2 a 28 na Rosinsku Urcite je to nepomer
Dnes ráno po 6 hod. som dvíhal ruku z chodníka vodičovi, že neprehofil výhybku, keď išiel na L3 a odbočoval z Obvodovej na Centrálnu na Solinkách. Vodič, zhodou okolností sa poznáme, po zastavení mi povedal, že výhybka je nefunkčná a ručne prehodil zberače na správnu stopu a pokračoval ďalej. Prehodenie trvalo veľmi krátko a ešte mi medzitým stihol povedať, že porucha je už nahlásená a ranná zmena ju príde odstrániť.
Reakcia na: Tomika #5049:
Na predajnych miestach DPMZ v Dome odborov, na Hlinkovom namesti a na Autobusovej stanici.
Reakcia na: Juraj #5047:

Myslím si, že je to jasné a zrozumiteľné. Vo svojom príspevku som poukázal, že pri Rajeckej železnici vznikajú náklady DPMŽ aj na prevádzku a údržbu automatov na výdaj cestovných lístkov. Túto problematiku netreba už ďalej rozoberať, lebo bola v predchádzajúcich príspevkoch dostatočne vysvetlená.
Reakcia na: Jozef #5040:
Len sa nesmieme priznat, ze mame nieco s MHD, aby sme nedostali po papuli...
Reakcia na: Pizzo 15 Tr. #5033:
Ja by som podla tejto tvojej teorie nestaval na mnohych miestach cyklisticke chodniky, lebo viem, ze tade prejdu 1-2 cyklisti za den. A hla! Ked sa ten neperspektivny chodnik vybuduje, odrazu je tam s bicyklami rusno ako na Vaclavaku.
Reakcia na: 4444 #5032:
Ja ti ukazem jednoduchsiu matematiku - spocitaj si:
1/ Vsetky spoje (pre objektivnost najlepsie za rok) do alebo zo samostatnej obce alebo mestskej casti pocet obyvatelov casti mesta alebo samostatnej obce.
2/ Spocitaj si alebo vyber zo statistickej rocenky pocet obyvatelov tejto mestskej casti alebo samostatnej obce.

3/ Bod jedna vydel bodom dva.

Co dostanes? Jeden krasny tzv. Jurajov koeficient - pocet spojov pripadajucich na jedneho obyvatela za rok. A Toto cislo NEPUSTI ! Jasne ukaze, ze na 1 obyvatela (trebars danoveho poplatnika) pripadne na Hajiku, Vlcincoch a Solinkach za rok 8-10 spojov, na Banovu, Trnove Ci Chlmec 14-18 spojov - teda skoro 2x viac - a na niektore casti napriek Vladimirovej riedkej neintervalovej nemestskej MHD aj viac ako 20 spojov. No a potom si to podobne spocitaj na samostatne dediny ako Divina, Brezany, Kunerad a potom si este raz dobre precitaj, co si pred chvilou napisal...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.