Ono totiz ked Poliakov velmi drazdis, tak ti urobia aj nejaku graficku somarinku. Ale nedaju ti graficky editor. BUSE ho ma. Ty im to rozkreslis, potom pride typek z Polska, daco porobi s pocitacom a nahle sa da zobrazit napriklad vozickar, alebo deticky (na skolsky spoj) a podobne. Len ich vraj treba do vsetkeho kopat a nic ti neprezradia
Ale Banova je dlha.Napriklad,keby 21 nechodila az hore do Banovej,ostal by cely vysny koniec Banovej odrezany od sveta.Z prvych dvoh zastavok-Oslobodenia,Jedlova-ano,odtial je k fackarni kusok.Ale take zastavky ako Nam.Sv.J.Boscu alebo K cintorinu,odtial je veru na Zitnu daleko.Takze 21-tka nemoze zmenit trasu,lebo potom by Banova-ako mestska cast,bola bez MHD.
Mielce sa pomaly zrejme zacnu v spolahlivosti vyrovnavat tym izraelskym lamelovym transparentom SAVS,isto si ich pamatate na TAM-busoch,vacsinou poprekryvane uterakmi,handrami,kartonmi a podobnymi krasne vyzerajucimi tuningovymi doplnkami.Na 233 sa mi paci to male ciselko v rohu-4 ☺
Ale ved nevravim,ze sa vojde do 15m Solarisu viac ludi,jak do 18-metroveho.A do toho 25 tr proti ST 18,je to mozne,lebo Solaris Trollino je sirsi,ma menej bezvyznamnych stupienkov a myslim,ze je aj trocha dlhsi.O tych 30 sa mi tiez zda moc,ale ked tam das minimalny pocet sedaciek,tak tam tych 30 ludi mozno dakde narubes.
Skutočne doporučujem popýtať sa na skutočné integrované dopravné systémy, napríklad v tom oslavovanom Hannoveri, ktorý ako jeden z niekoľkých desiatok cestovných dokladov ponúka aj cestovný lístok na 5 zastávok, rovnako ako Žilina.
To, čo presadzujete v ZA, rozhodne NIE JE IDS ale úbohá paródia naň.
Nepochopil. Iba jedna priehradka by mohla byt iba vtedy, keby boli vsetci dopravcovia povinne nuteni prejst na elektronicku PENAZENKU, t.j. mali by v prvom chlieviku nabite iba slovenske koruny. (A aj to by museli zacat platit dalsiu "rozpocitaciu"firmu, co by boli pre kazdeho zvysene naklady, ktore by premietli do ceny cestovneho.) A kedze totac pred 16 rokmi skoncil, moze mat kazdy dopravca vo svojom chlieviku svoje - jazdy, koruny, pasma, zony az po trebars premiove bonusove body za vypite piva v krcme alebo jednotky na vysvedceni. A vsetko toto ma moznost cestujuci vyuzit na jedinej cipovej karte.
ad1: bez bankomatovej karty sa ktorykolvek bezny ucet ktorejkolvek banky pouzit da, ale zato bez "integracnej" BČK integracia v ŽRIDS este ani nezacala. Ad2: ziadna banka klienta k karte nenuti na to, aby mu zriadila ucet, ale pseudointegratori svojich cestujucich ano...
a kdeze si sokolicek prisiel k poznatku, ze nemam kartu? Omyl! Mam. A trosku dlhsie, nez sa uzasnym sposobom vyuzivaju v DPMZ. A laskavo nezavadzaj polopravdami o jednotnom integrovanom elektronickom CL, pretoze v podani, ktore si tu prezentoval sa stale nejedna o nic ine, ako o elektronicku penazenku s priehradkami -DPMZ,
-SAD ZA,
-ZSSK. Pokial by slo o integrovany doklad tak ta priehradka by tam bola len jedna. Pochopil pan oponent?
S tou 1/5 muziky nesuhlasim. Poznam plno miest, ktore maju BUSE a na prednej (casto i na bocnych) tabuliach zobrazuju iba cislo a ciel. Ak chce DP zobrazovat len toto, preco nekupit jednoriadkovy Mielec? Ked totiz porovnavame cokolvek ine, ako predne tabule, tak je na tom Mielec bud rovnako, alebo lepsie.
No ved prave, ze integrovana doprava vo vasej predstave zodpoveda bankovej karte. S tym rozdielom, ze na nej je viac sektorov, co je akoby som mal k viacerym uctom v banke len jednu kartu. Ale stale to nie je integrovana doprava. Integrovana doprava je, ze si zacestujem po Ziline SADkou na jednorazovy listok DPMZ a ze staci mi nabit kartu raz a v jednom jedinom sektore, a uznavaju mi ju vsade.
Je pravda, ze za bankomatovu sa plati 200 korun (niekde aj viac, ale niekde aj menej, ja mam svoju zadarmo) ale bankomatova karta mi spristupni cely moj majetok i v noci i cez vikend i v zahranici, takze do nej tych 200 korun s radostou investujem. Ale jednotna cipova karta ktora iba nahradza normalnu penazenku, a musi sa za nu platit, to nie je to iste.
Integrovana doprava sa totiz DA urobit aj bez akychkolvek cipovych kariet.
Ale hádam sa to zabehne... keď bude pekne, mohli by sme tam urobiť stretnutie, Juraj sa tu v diskusii tiež už vyslovil za... môžeme pri pive prebrať problematiku MHD, zaspomínať na konečnú Pstruhová... ?
Včera som si popoludní prebehol pár liniek.... Nudil som sa a tak som sa šiel " povoziť ". Musím uznať, že ani jeden spoj nemeškal viac ako 1 min. - poklona. Ale: má linka č. 21 zmysel? Viezli sa so mnou ešte 2 ľudia z Bánovej. Bolo by ich viac, veď na zastávke sme nechali 17 ľudí.... Nuž, lepšie vedenie inej linky..., na ktorej bol nasadený malý trolejbus - samozrejme natrieskaný... Pamätám si, ako L21 bývala nenormálne plná. Doba sa zmenila a myslím si, že by nebolo od veci zmeniť aj trasu tejto linky. Veď z Bánovej je ku fackárni kúsok, tak každý sa radšej prejde pešo a dostane sa iným spojom takmer všade...
Na známosť sa dáva dobrá správa:
Krčma pri Vodnom diele Žilina je už otvorená!
Takže Juraj, hoď termín, kedy by sme tam mohli urobiť stretnutie pMHD.sk. Mne to vyhovuje v princípe kedykoľvek poobede po 16. hodine, prípadne cez víkend, ale tento víkend (20.-21.8.) nie. Len aby bolo schopné počasie na sedenie na terase.
Nie tie, co SU montovane, ale tie, co v uplnych zaciatkoch BOLI montovane, tie tercikove, ked sa LED-diodove vyrabali s len malo vyrazne svietiacimi LEDkami. Kedze vyvoj ide dopredu, uz sa tercikove nemotuju, uz iba LEDkove.
Veru tak. A este pri BUSE treba rozlisovat jednu zakladnu vec, co si najma na kosickom fore casto mylia. Je obrovsky rozdiel medzi palubnym pocitacom a iba OVLADACKOU tabul a oznacovacov. Poliaci maju na to dve krasne slova: Autokomputer a Sterownik.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK