1/ Preto tieto linky neboli takto presmerovane, lebo by este viac skomplikovali dopravu na krizovatke Skultetyho x Zavodska. Az ked tam budu semafory alebo mala kruhova krizovatka.
jo, jo, ibaže BUSE sa prioritne venuje iba tabuliam a hlásičom. EMtest dodáva komplet technológiu... Aj EMtest má novšie tabule, ktoré už na pohlad sú lepšie, ale zatial neviem o nikom, kto by si ich na slovensku kupil... vrámci uspornych opatrení každý kupuje lacnejšie...
prvý sektor - ten EMtest používa už roky [od r.1996, kedy začal používať bezkontaktné čipové karty, o ktorých RG nesníval]. A rovnako je to vecou dohody dopravcov a az nasledne dodavatelov technologii [aj ked sam viem, ako je niekdy s RG tazka dohoda].
Prečo už dávno nebola L26 alebo L28 presmerovaná cez Závodskú, Škultétyho resp. Pri Rajčianke, novovyasfaltovanú Kamennú (poza Slovpap)? Bolo by to podstatne rýchlejšie než stáť v kolóne pred križovatkou pri Váhostave. Ozaj, ráta cestovný poriadok s nwjakým priemerným čakaním v kolóne, alebo je vyrátaný pre prípad, že tam kolóna nie je?
(Toto je vlastne otázka pre Juraja ☺ )
Radi sa na to pozrieme a myslím si že aj žilinská verejnosť. Doteraz sa o tejto križovatke nikde nepísalo a keď to bude aj so schémou, bude to ešte lepšie. Všetci vieme aká je tam katastrofálna situácia, hlavne popoludní, keď autobusy L26 a L28 sa nemôžu dostať z Kamennej na Rajeckú. Ja som raz sedel v autobuse a stáli sme v kolóne niekde pri Kinekuse. Keď sa práce rozbehnú naplno budú sa musieť presmerovať niektoré autobusové linky, ale o tom sme tu už v minulosti písali.
Počas dňa často stretávame vo vozidlách revízorov cestovných lístkov. V ranných spojoch ich však vôbec nevidíme. Toto si určte všimli aj nepoctiví cestujúci, a preto by bolo dobré trošku prekontrolovať aj ranné spoje.
Aby som správne rozumel, teraz ide o stavbu Kvačalova, DP - Pietna, Krematórium a realizácia by mohla byť v toku 2006?
Bude nasledovať aj stavba Závodie - Bánová a ak áno, tak asi v ktorom roku alebo je ešte predčasne o nej hovoriť?
Ale ved samozrejme.Nejde mi o ziadnu kritiku,ale musite pan riaditel uznat,ze nieco je akotak,nieco je dobre nieco lepsie a nieco najlepsie.Ved vsetky velke mesta v Cesku aj Praha a u nas BA a KE si vybrali BUSE.Je to len pohlad mna laika.Ani polske nie su zle,ale skoda ze niesu dvojriadkove.
Tr233 ma nefunkcny predny transparent,uz ho ma aj zdemontovany SAD Zilina tiez namontoval predny transparent na bus od fy EMtest na spoj ZA-KNM.Dnes bol vsak nefunkcny,bus premava s klasickou tabulou Veru RaGMielec z polska a zilinskyEM test sa maju este co ucit od ceskeho BUSE
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr