Cosi tu na stranke nesedi. Pridavat prispevky mozu iba registrovani a prihlaseni. Kedze pisem tento prispevok, som registrovany a prihlaseny. Vyhladavat podla obsahu mozu tiez iba registrovani a prihlaseni a aj napriek tomu, ze som registrovany a prihlaseny, tak mi to nedovoli...
Juraj
a- Dopravcovia si spomedzi seba vyberu jedneho najsikovnejsieho, ktoreho tymto poveria. Nikto im nerobi ekonomicku spionaz a rozpocitanie penazi je ferove medzi sebou. Tento system zacal kedysi v Nemecku a Rakusku zakladanim tzv. Dopravnych zvazov, samimi dopravcami.
b- Kedze okolo kruzia hladni supi, su snahy presvedcit dopravcov, ze oni to nevedia a tomu nerozumeju a ze si zbytocne komplikuju pracu, nech sa staraju iba o vozenie a ponukaju sa hlavne dodavatelia kariet, vymyslim si fiktivne meno KartTest, ze to za prislusny poplatok budu robit. Ten poplatok je okolo 3-5% z celkovych trzieb, a za ten "zbavia" dopravcov starosti, pokial im dovolia vniknut do ich ekonomicko-prepravnych informacii. Ze ide o dobry biznis s minimom nakladov, je jasne. A ziskane podrobne ekonomicke informacie o konkurencii su tiez velkym majetkom. Ak sa firmy nepodari dostat dobrovolne, zvoli sa taktika cez dotujuce organy a tie "presvedcia" dopravcov, ze dotacie im daju iba vtedy, ked im sluzbu bude robit ta spravna firma.
c- Toto sa dosiahne do vrcholnej dokonalosti vtedy, ak dopravcov dotlacia az do toho, ze vobec nebudu predavat listky, nebudu prijimat trzby, tie zinkasuje operator a dopravcom zaplati len sumu podla "dohody" za vykonane kilometre alebo odvezeny pocet osob. A dopravca, ktory si niekedy denne vykryva operativne potrebne peniaze z vlastnych trzieb, je v podstate na kolenach a uplne v podruci jastrabov.