Dalsi pripad telefonovania za volantom - v stredu kratko po 15:00 na L21 vodic Citybusu e.c. 8 telefonoval popri riadeni vozidla od Rondla az po zast. Zavodska, co je vzhladom na charakter premavky v danom useku a case nanajvys riskantne. Takito vodici by mali byt potrestani systemom 2x a dost (1.raz - vystraha, 2. raz - hodinovka, nechapem, ako moze takyto vodic pracovat este k tomu na Citybuse, ktory (by) mal byt odmenou. Ked uz sa chce zabit, prosim, ale nie s niekolkomilionovym vozidlom a 30 cestujucimi za chrbtom len preto, ze ON mal surny hovor...
Jozef
6.7.2004 – Bola otvorená nová trolejbusová trať medzi sídliskami Solinky a Vlčince, ktorú vybudovalo Mesto Žilina z vlastných prostriedkov v hodnote viac ako 100 mil. Sk, vrátane komunikácie Pod hájom. Po novej trati zo Soliniek zo zastávky Pod hájom prešiel prvý trolejbus Škoda 15 TrM #243 s oficiálnymi hosťami a Škoda 14 Tr #219 s ostatnými prítomnými. Na trolejbusovej trati pribudla nová zastávka Pod hájom a vybudovala sa nová zastávka Žilinská univerzita, asi 50 m od pôvodnej konečnej, ktorá sa zrušila.
Vybudovaním novej trolejbusovej trate získali sídliská Solinky a Vlčince krátke prepojenie, Žilinská univerzita priame napojenie na trolejbusovú sieť, vytvoril sa stredný a veľký trolejbusový okruh a zokruhovala sa trolejbusová doprava. Sídliská Vlčince a Solinky sú napojené z troch rôznych nezávislých smerov.
S výstavbou novej trolejbusovej trate sa zmenila trasa liniek 5 a 7 a s novými linkami č. 15 a 17 vznikli protismerné okruhové linky 5/15 premávajúce po strednom okruhu a protismerné okruhové linky 7/17 premávajúce po veľkom trolejbusovom okruhu. Bolo zmenená aj konečná na L28 Žilinská univerita na Rosinská, VÚVT.