Reakcia na: Miro #3647:
Čísla sú hodnoverné. O terajšom počte cestujúcich by možno vedeli povedať aj na DPMŽ. Môžeme sa niekedy na to opýtať. Čo sa týka Železničnej spoločnosti Slovensko, tak si myslím, že tá ledva dýcha a nie aby ešte dala prefarbiť vláčik. Náter v žilinských mestských farbách by som určite privítal, lebo o obnovenie dopravy sa jednoznačne zaslúžili Žilinčania. Práve pred dvoma rokmi dňa 25.4.2003 sa stretli zástupcovia mesta Žiliny, Rajca, spoločností SIRS, ZSSK a DPMŽ, kde sa dohodli na vytvorení integrovaného dopravného systému. Aj toto ju udržalo pri živote.
Miro
1. Ty si taký veľmi pozitívny? ?
2. Tá žltá 110ka, to bola reklama na jogurty Maestro?
3. Odchody rajeckej železnice nie sú skutočne nejako integrované a spojov je menej, než pred zastavením prevádzky. Ja osobne mám radšej železnicu, ale málokedy sa mi hodí, keď idem tým smerom.
Môže ísť aj o nepresne formulovanú a tým pádom nepochopenú otázku. Hlasujúci zrejme porovnávali obdobie pred zastavením prevádzky s obdobím integrácie. Otázka bola chápaná ako porovnanie obdobia tesne pred integráciou, keď už bola frekvencia spojov približne na dnešnej úrovni, ale ešte pôvodná tarifa, s obdobím ŽRIDS s nižšími cenami cestovného.