Reakcia na: Vladimír #3627:
Systém ŽRIDS nie je bohvieako zložitý. Celá integrácia spočíva len a len v tom, že existuje možnosť kúpiť si cestovný lístok, alebo nabiť jazdy do čipovej karty s prestupom zo železnice na MHD alebo naopak. Cena je v takom prípade o symbolickú zľavu nižšia ako cena jednotlivých lístkov (jázd) na MHD a železnicu.Zvláštnosťou je to (a to sa ti možno rovnako ako mne zdá byť nepochopiteľné), že sa na rajeckú železnicu predávajú cestovné lístky podľa dvoch rôznych taríf. Takže ak si kúpiš cestovný lístok napríklad zo Žiliny do Rajca v pokladni ZSSK alebo v ich automate na pravej strane vchodu na nástupište, zaplatíš 32 Sk, ak urobíš čelom vzad k trafike oproti pokladniam alebo použiješ automat ŽRIDS na ľavej strane vchodu na nástupište, zaplatíš 22 Sk. ?
Tak. A to je celá integrácia.
Jozef
Ja by som skôr uveril, že to bolo naopak. Vodiči na MHD by vedeli písať celé kroniky o nedisciplinovaných vodičoch. V dopravnej špičke majú ťažkosti so zaradením sa zo zastávok. Príklad sebeckosti vodičov vidieť mapr. na Komenského, kde je neďaleko svetelná križovatka. V dopravnej špičke sa autá nastavajú skoro od jednej križovatky k druhej a nechcú pustiť trolejbus zo zastávky. Pomalým vychádzaním sa snaží vodič dostať predok vozidla na vozovku a niektorí vodiči ešte obchádzajú aj ten predok vozidla, len aby sa dostali dopredu. Ťažkosti sú aj pri Pošte 1, kde vodiči, ktorí tam nemajú čo hľadať, s autom vojdú hlboko do križovatky a kĺbaky majú problém od Hurbanovej tadiaľ prejsť. Vyskytujú sa prípady, že niektorí parkujú na zastávkach alebo pred nimi. Spomínam si, že pred železničnou stanicou, oproti hotelu Polom, bol na zastávke zaparkovaný rakúsky turistický autobus. Tak ho tam ten Rakúšan "odborne" zaparkoval, že ráno nemohli trolejbusy poriadne zastaviť ani pred ním ani za ním.