Rozmýšľal som či k nejakému odškodneniu dôjde, už som ale bol zmierený s tým (aj za všetkých cestujúcich),
že neminuté jazdy prepadnú, takže správa ma prekvapila, jediná nevýhoda: nutná osobná návšteva, okrem toho
Z hľadiska hlučnosti by to bol prínos, naftobusy nech sú hocijako ''ekologické'', robia ''rámus'' a ten v noci aj lepšie vynikne.
Teoreticky ebusy by boli tiež dobré, ale im treba šetriť batérie aby čo najviac rokov vydržali jazdiť cez deň (- nočné nabíjanie).
Mňa zaujíma aj finančné porovnanie s naftou počas noci, aká veľká úspora by sa dala dosiahnuť napr. za jeden rok (cca).
Prešov (N2+N3 do 2007) i Košice (N71) mali nočné TB linky, ale elektrolejbusovú ''u nás'' ešte nikto nemal.
Jediný problém by boli asi len zimné mrazy, vtedy by musel zaskakovať naftobus.
A teraz nasleduje #301 v akcii, klikajte a slintajte
Žeby ich napadlo , že sa nové 26 tr A krásne hodia na linku 50 kde idú skoro celú trasu pod trolejami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TB94
https://www.zilinak.sk/prispevky/14109/zacalo-stavebne-konanie-pre-rozsirenie-okruznej-krizovatky-na-ulici-vysokoskolakov
https://www.zilinak.sk/prispevky/5118/kruhovy-objazd-pri-plavarni-sa-bude-rozsirovat-na-dva-jazdne-pruhy-projekt-sa-pripravuje
Reálne sa už ''prerába'' Komenského-Fándlyho
https://www.zilinak.sk/fotoalbumy/3568/foto-krizovatku-ulic-komenskeho-suvorovova-a-juraja-fandlyho-rozsiruju-o-dalsie-jazdne-pruhy
... a nie, neupravuje sa tá križovatka kvôli nejakej novej plánovanej linke