Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #22575:
Základy minulý týždeň vo štvrtok.
Reakcia na: URBINO #22574:
To dnes robili aj základy pre to? Na obed to už vyzeralo, že s tým už finišujú.
Reakcia na: Dispecer #22573:
Dnes doobeda.
Kedy na Fatranskej stihli vyrásť semafory (pre ŽU: nahraďte slovo "semafory" skratkou "SSZ")?
Reakcia na: URBINO #22571:
Takže roku 2018 sa v premávke zúčastní, resp. dožije už len 241? To bude potom posledný mohykán z TrM-iek.
K odstavenym vozidlám,240,243,239,232 sa pridali a v premávke už asi neuvidíme 235,231,242.
T-bus 268,obdržal na blatníky,zachytavace nečistoty od kolies(štetinky).Asi to dostanú všetky nové vozidlá.
Vie niekto niečo o 26tr 279 ako je na tom zo skúškami.
Reakcia na: irizar #22565:
Autobus počká na vlak? To si pamätám z detstva, že všetky prípojné autobusy čakávali na zmeškané vlaky.
Reakcia na: irizar #22565:
To je to IDS, čo Blanár sľúbil? ?
Reakcia na: Majou #22563:
Na jednu stranu súhlasím s názorom, že pre IAD sa toho prispôsobuje viac, než dosť. Na druhú stranu, podjazd z Kysuckej je pomerne limitujúci...
Reakcia na: Dispecer #22562:
Ďakujem. Som vypol všetky vrstvy a vyzerá to tak, že ten most bude zavesený.
Ja som chcel len povedať predošlým komentárom, že tendencie prispôsobovať mestá hlavne autám a nie ľuďom majú u nás stále zelenú.
Ten projekt je samá cesta, samý nadjazd-podjazd násyp...
Mohli by aspoň tú stanicu prestrešiť.
V poľsku to uť robia bežne aj na malých (nie hlavných) staniciach.
Ale tak oni majú tie modernizácie tratí úplne inak nastavené.



https://www.google.sk/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=1920&bih=968&tbm=isch&sa=1&ei=3pQSWoT8Gobsasvcp8AP&q=lodz+widzew+stacja+&oq=lodz+widzew+stacja+&gs_l=psy-ab.3..0i8i30k1.18921.21471.0.22173.15.11.0.0.0.0.635.1820.2-3j0j1j1.5.0....0...1.1.64.psy-ab..11.1.634....0.1yp5XDC1QBc#imgrc=1TRN64BRtPqtdM:
Reakcia na: Majou #22560:
Úlohou nadjazdu bude riešiť dopravu (aj hromadnú) počas uzávierky viaduktu z dôvodu jeho rekonštrukcie a následne bude spolu s Uhoľnou ulicou súčasťou druhého mestského okruhu. Vďaka tomu sa odľahčí Kysucká a na Hviezdoslavovu bude popred stanicu umožnený vjazd iba vozidlám MHD, kde sa tiež počíta s vytvorením predstaničného námestia. Z negatív, okrem toho estetického, spomeniem, že na križovatke s ul. J. Milca, ako aj s Ľavobrežnou budú svetelné signalizácie.

Zdá sa, že už sa upustilo od myšlienky presunúť autobusové nástupište na Uhoľnú. V návrhu je nakreslené v dnešných miestach, aj keď so zmenami - mierny posun, šikmé státie autobusov (len čo s dlhšími autobusmi - napr. kĺbové na L25 a L35?).
Ešte k tomu premosteniu z Ul. 1. mája. Ten most bude nejak zaujímavo riešený? Napr zavesený? Lebo v tej dokumentácii sa na jednom mieste rozširuje - vyzerá to ako laná z piliera. Vzhľadom na detailnosť sa to nedá určiť.
Inak prestrešenie asi nebude ponad koľaje. Najprv z celkom odvážneho variantu zapustiť železnicu pod zem ( ano, pre také malé mesto dosť utópia) sa vyvinul najlacnejší agresívny variant s mega nadjazdom a najnutnejšími investíciami, čiže nástupištia budú obyčajné.
Architektúra a urbanizmus, ktoré sa majú robiť hlavne s ohľadom na človeka a nie pre autá v dopravných projektoch nemá miesto.
Nadjazdy v centrách miest sa už dávno nemajú robiť, iba vo výnimočných prípadoch. Na tom mieste nadjazd nemá čo robiť.
Reakcia na: Sawuel #22558:
Sawuel: AC/DC: Tak tam proste dvojičky jazdiť nebudú. Dopravcovia vedia už zo dvadsať rokov, mohli niečo robiť. Najmä ten jeden, národný, dvojičkový.
Reakcia na: Dispecer #22557:
Dodnes som sa o to moc nezaujímal ale zjavne sa niečo bude naozaj robiť.
Pár nejasností:
- podjazd 1.mája - Uhoľná -> je zrazu nadjazd, vraj kvôli zložitým spodným vodám a znečistenému podložiu (vďaka PCHZ) čo by predražilo stavbu kvôli dekontaminácií -> OK.
-> bude na daný most prístup z perónov keď už pôjde nad nimi (netuším vďaka extra detailnému náčrtu) ? Predpokladám že si cezeň budú skracovať cestu aj SADisti bude tam teda zastávka aby sa nemuselo chodiť z autobusovej stanice ? Predpokladám že nie kedže tade bude môcť (asi?) jazdiť aj IAD. Vitajte v Ladcoch 😃
- Tvar A-bus stanice -> To je tá ktorá sa začala stavať v roku 2006 ? 😃 😃 Kam zmyzla novo vybudovaná tržnica ??
- Prekrytie perónov -> V návrhu z roku 2013 sú prekryté nie len peróny ale aj koľaje. Zostáva to tak ? Ako sa do toho zakomponuje daný most ?
- AC/DC -> Po prepnutí Žiliny a možno aj úseku Budatín - Krásno nK. na AC, akým spôsobom budú prevádzkované dvojičky na trase Ostrava - Košice ? Asi sa budú musieť dostatočne rozbehnúť 😃 Vzhľadom na 60km/h obmedzenie do budatína asi až do Krásna nezájdu.
- Zastávka Žilina-odbočka -> Konečne niečo fajn pre dochádzajúcich do priemyselnej zóny. Škoda len že na pešo je to 0,5 - 2km. Na 24ku prestup dostupný ale to môžu ísť rovno vlakom na "hlavnú stanicu" a nie vystupovať v "Strážove" Prípadne sa môžu odviesť do Žilinskej lehoty. Nechýba teda zastávka pre MHD na prestup na napr 27 alebo 31 (trocha presmerované?) ? Prípadne výhľadovo po spojení s P. Chlmcom na spojenie aj s ním ? Ak sa teda niekedy rozšíri integrovaná doprava určite bude táto zastávka obrovským lákadlom na prestup z IAD.
- Nový nadjazd k Terminálu -> Výborne zrušme pár rokov starú cestu a postavme novú 😃 To sa naozaj nedal nadjazd postaviť hneď pri stavbe Terminálu ?? Neriešme že Terminál vlastne ani nefunguje 😃
ŽSR plánujú v rámci modernizácie prepojiť Ľavobrežnú s ul. 1. mája a predĺžiť podchod až po Uhoľnú
https://www.zilinak.sk/prispevky/7882/zsr-planuju-v-ramci-modernizacie-prepojit-lavobreznu-s-ul-1-maja-a-predlzit-podchod-az-po-uholnu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.