Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jozef, posli mi to prosimta na mail. tempemail@pobox.sk
Reakcia na: Jakub #2266:

Má sa vybudovať ešte jeden most, aby bola súvislá štvorprúdovka z mestskej okruhovej štvorprúdovky. Bližšie aj na:
http://www.narodnaobroda.sk/clanok/9911/Zavod-Kia-bude-prepojeny-so-Zilinou-dialnicou

V prípade ak máš záujem, môžem ti poslať e-mailom zakreslenú stavbu cesty a závodu.
Reakcia na: Jozef #2265:
Ale to sa potom bude musiet postavit este jeden most cez Vah, nie? Teda aspon ak to pojde tak ako si to predstavujem, ze cesta do zavodu odboci az za terajsim mostom. Tam by ale potom vzniklo uzke miesto, teraz sa 4 pruhy zbiehaju do 2 prave pred tym mostom.
Reakcia na: Jakub #2262:

Tú problematiku sme tu už preberali. Zo Žiliny pôjde štvorprúdová kominikácia popri železničnej trati a medzi Gbeľanmi a žst. Varín prejde do dvojprúdovej a napojí sa na jestvujúcu cestu do Terchovej. Vchody do závodu budú od tejto cesty, teda od železničnej trate. Na výstavbu asi 6 km dlhého úseku trolejbusovej trate bol daný prísľub mesta. Z akých prostriedkov a či sa bude stavať sa zatiaľ nič nehovorí.
Reakcia na: Miro #2263:
Jednak by sa usetrili desiatky milionov namiesto vybudovanie IMHO zbytocnej T-trate a tiez by sa odlahcilo doprave v meste, takato doprava by bola zabezpecovana mimo pozemnych komunikacii. A keby sa konecne urobil nejaky _skutocny_ integrovany system s prestupnou tarifou...
Reakcia na: Jakub #2262:
Aj mňa to napadlo. Dá sa totiž predpokladať, že tam budú dochádzať ľudia zo širokého okolia, nie len zo Žiliny, a tým by iste bolo výhodnejšie, keby im tam zastavoval vlak, než aby museli v Žiline prestupovať na MHD. Okrem toho by sa mi celkom páčilo, keby tam chodili aj priame vlaky z iných smerov, napr. aj od Rajca a tak by sa rozšíril aj ŽRIDS o ďalšie pásmo - Teplička-KIA ☺
Napadlo ma, ze v suvislosti s postavenim zavodu KIA by sa dala vyuzit hlavna zel. trat 180 v useku Zilina-Teplicka/V. Keby sa sucasna aj tak nevyuzivana zastavka presunula trocha dalej na vychod, mozno by to mohlo sluzit na navoz pracovnikov. Len neviem, kde budu vstupne arealy.
Reakcia na: Valec #2260:
A na Štefánikovom námestí montujú na zastávkach nové prístrešky
V mieste budúcej železničnej zastávky ZA-Solinky prebiehajú dáke stavebné práce. Žeby sa v decembri pred Vianocami začalo s výstavbou?
Reakcia na: Miro #2258:

Je ešte viacero tých kriticých miest, ale o nich sme už písali. Tie prepojky sa mohli postupne budovať, bohužiaľ teraz keď mesto dotuje MHD takou vysokou položkou, pravdepodobne už nezostane na ďalší rozvoj. Jedno z tých kritických miest je aj na centrálnom okruhu, kde by bolo potrebné vybudovať krátku odbočku popod podjazd smerom LIDL/Športová ulica.
Reakcia na: Valec #2257:
Alebo konštatovanie, že žilinská trolejbusová sieť je redundantná ?
ale vážne, je dobrá, len jej chýbajú nejaké drobnosti, ktoré sme tu už preberali, napr. ten kúsok na Solinkách, ktorý by umožnil urobiť ďalšie okruhy, napr. okolo Soliniek ?
alebo spojiť Komenského a Spanyolovu po Fándlyho, aby sa dalo obchádzať preťažené Štúrovo námestie
Reakcia na: Jozef #2256:
To už znie ako reklama na žilinské trolejbusové okruhy. ?
Reakcia na: Valec #2253:

Dokonale rozvetvená trolejbusová sieť, paralelené linky a tri trolejbusové okruhy umožňujú disperovi operatívne riadenie akejkoľvek situácie, ako napríklad aj teraz na Košickej ulici pri nehode.
Reakcia na: Valec #2254:
Ešte pre zaujímavosť doplním, že náhradnú dopravu za uviaznuté trolejbusy zabezpečovali 01 za 228 na L4 a 81 za 204 na L7.
Minivýluka sa skončila,po obchádzkovej trase nakoniec prešli len 3 trolejbusy.
Z dôvodu havárie 2 osobných áut na Košickej pri Tescu premávajú trolejbusy 1,4,7 do centra okolo nemocnice.
Reakcia na: Jozef #2212:
Dodatočne, ale aspoň ako-tak reakcia:
Jednorazové lístky pri zavedení AVTD prestupné neboli. V tej dobe neexistoval vhodný systém, ktorý by vedel jednorazové prestupné lístky zabezpečiť. Keď sa na scéne objavili elektronické označovače, tie už nedostatok odstrániť mohli, no táto možnosť sa nevyužila.
Predplatné lístky boli prestupné aj pred zavedením AVTD aj dlho po zavedení AVTD, až do leta 1999. AVTD ideovo stavala PREDOVŠETKÝM na predplatných časových lístkoch.
Prešov ihneď po nainštalovaní elektronických označovačov začal vybavovať nový cenový výmer pre prestupnú tarifu. To však istý čas trvá a prestupné lístky budú zrejme od 1.2.2005. Vlastne aj elektronické označovače ako také boli kúpené práve preto, aby tarifa mohla byť celkom prestupná. V Žiline paradoxne investovali do označovačov za tým účelom, aby tarifa bola celkom neprestupná.
Reakcia na: Valec #2249:

Ako vidieť, elektrodom NAY tradíciu dodržal. Len tá minuloročná trasa k Rondlu sa mi zdala trochu čudná. Domáci teoreticky spoj nepotrebujú, a preto by bolo výhodnejšie smerovanie k autobusovému nástupišťu. Minulý rok som Karosu neodfotil, dúfam, že teraz ak bude pekné počasie, tak ju odfotím.
Reakcia na: Bigmac #2248:
Je zaujímavé, ako sa tu takmer všetci zhodneme na potrebe návratu k pôvodnej myšlienke AVTD, t.j. prestupná tarifa, menej liniek, ale stav ankety tomu vôbec nezodpovedá. Tam vysoko vedie "liniek by malo byť viac", potom "stačili by drobné zmeny" a názor, že by malo byť menej liniek, je ďaleko vzadu ?
Reakcia na: marek #2231:
Čipovky vydané ŽU platia ako preukaz na používanie papierových žľavnených CL až do konca roka. Pôvodne to bolo do 30.11, potom do 10.12. Zrejme je to kvôli tomu, že sa bude meniť výška zľavy z 50 na 40%.


Tak a aj tento rok budeme mať NAY-linku (od piatku). Ešte treba zistiť trasu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement