- Kvačalova, DP – Pietna, krematórium. Podľa mňa zbytočné, v súčasnosti tam premávajú len 2!!! spoje za deň. To by som radšej využil 24Tr s pomocným pohonom a riešil zachádzkou.
- zastávka Žitná – Bánová. Nie som proti. Aj keby to bola slabšia vetva žilinskej trolejbusovej dopravy, alebo sa ráta s rozvojom tejto časti mesta? A čo bude jazdiť k colnici?
- Ul. Kálov – Kysucká cesta – Športová ul. Toto som už rozobral.
- Úsek križovatka Košická – závody Hyundai/Kia dĺžka asi 6 km. Trať rozhodne zaujímavá, len či by bola aj dostatočne celodenne využitá si netrúfam odhadnúť. Myslím, v čase výmeny zmien by bola preťažená a v ostatnej dobe by zívala prázdnotou.
Fatranská - Rosinská. Toto isto nie, však aj L2 tým smerom chodí takmer úplne prázdna. Na tie popísané investičné náklady by sa to neoplatilo. Ako Juraj dávnejšie spomínal prípadné Vlčince V sú v dochádzkovej vzdialenosti od Matice slovenskej, príp. by bolo možné využiť autobusy prichádzajúce z Rosiny v rámci ŽRIDS.
- Kysucká cesta – Budatín – Považský Chlmec. Nedokážem posúdiť, nikdy som tam nebol, ale ak je tam priemyselná oblasť, tak môže byť.
- Nám. požiarnikov – Veľká okružná – Hurbanova. Ako manipulačná trať by bola super, ale trolejbusové linky by som tam veľmi nepresmerovával, prestupný uzol je Polícia je dosť využívaný.
- zokruhovanie Soliniek. Tak toto malo už dávno stáť.
- západ Hájika. Nemám predstavu ako to myslíš.
- Kvačalova. Riešil by som dvoma spôsobmi: 1. priame pripojenie na Hájik manipulačnou (hoc aj jednostopou) traťou. 2. riadnou trolejbusovou traťou (aj s linkou) cez Novú Žilinu po trase L24.
Nie je to zlé riešenie. Len by ma zaujímalo, kam by si tú trolejbusovú linku smeroval, lebo by mala v špičke 7-8 spojov za hodinu.
Re #1615 Miro: S tým sa predsa tiež počítalo. Ja som to bral ako samozrejmosť. A označovanie by som zariadil tak ako to majú (mali) v nemeckom Konstanz. Pri nástupe do prímestského autobusu s lískom MHD ti šofér dá naň pečiatku s dátumom a časom. Náklady by boli cca 100Sk/voz.
Re #1617 Jozef: Ja osobne by som radšej spravil manipulačné obratisko na autobusovej stanici. Tam by malo určite praktickejšie využitie. A v prípade TT do Chlmca by mohlo byť druhé v Budatíne.
Re #1618 Jozef: Ale reklamy sú v sekcii Vozidlové novinky tzn. pre fanúšikov dopravy. Ak mám hovoriť za seba, tak si vždy pozriem čo je nové v iných mestách a reklamy ma zaujmú. A nemusím čitať všetky fóra.
Pred pol hodinou som išiel cez Štefánikovo námestie a práve sa tam doštrachal do stredu križovatky jeden 15TrM, zjavne bez šťavy, ale čo mu bežalo na displeji, som si bohužiaľ nevšimol. Keď som asi po desiatich minútach išiel späť, už tam nebol, takže to netrvalo dlho
Tie dnešné fotky na železničných priecestiach sú fajn, len by som pripomenul, že ešte cez jedno žel. priecestie jazdí MHD v Žiline, lenže aspoň takých 10 rokov tade neprešiel ani vagón, napriek tomu je stále označené dopravnými značkami, dokonca pri rekonštrukcii cesty tam boli osadené nové značky, aj keď tam zrejme už nikdy žiadny vlak nepôjde - hádajte kde to je?
Snáď len drobná pripomienka k spomínanému článku, presnejšie k vete: "Počas prvej Slovenskej republiky v roku 1941 bola obnovená trolejbusová doprava v Bratislave na úseku Búdková cesta - Koliba." Ak sa nemýlim, v roku 1941 boli postavené trate liniek 11 SND - Hl. stanica a 12 Žabotova - Vojenská nemocnica, trať linky 13 bola otvorená až v roku 1943 na úseku Koliba - Červený kríž, na Búdkovú sa šlo až v 1961. ?
Asi sa nič nedeje, len je to tam preťažené. Týmto úsekom prichádza do centra západná časť mesta (Hájik, Bánová, Závodie), ale aj od Rajca, Bytče a Čadce ak nevyužívajú iné vstupy do centra zo štvorprúdového okruhu.
neviete co sa v poslednom case deje v rannej spicke na ulici Halkova od Rondla k semaforom? Tento tyzden som isiel 2x trolejbusom okolo 8 hod. rano a rad aut siahal az po kruhovy objazd. Doteraz to nebolo. MHD potom meska aj 5 minut, najorsie su na tom linky 21 a 26 odbocjuce vlavo, kde je velmi kratko zelena.
Jozef: Díky. Busboard UniBanky je na ľavej strane a Poštová banka sa lepí na pravú stranu cez stredné dvere. Len sa to nedá fotiť, čo je škoda, lebo dve banky na jednom vozidle, to musí vyzerať!
Ročne sa predpokladá do 60 % kilometrických výkonov a 60 % prepravených cestujúcich, samozrejme v prospech trolejbusov. Na skutočnosť si však budeme musieť počkať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK