Reakcia na: tr3mp #1641:
Uvedené podklady pre článok pri 10. výročí trolejbusovej dopravy v Žiline som čerpal z rôznych zdrojov. Ďakujem za pripomienku v časti výstavby TD v Bratislave v roku 1941. Pripomienku som si už doplnil a pri ďalšej príležitosti bude táto časť opravená. Ďakujem.
Valec
- Kvačalova, DP – Pietna, krematórium. Podľa mňa zbytočné, v súčasnosti tam premávajú len 2!!! spoje za deň. To by som radšej využil 24Tr s pomocným pohonom a riešil zachádzkou.
- zastávka Žitná – Bánová. Nie som proti. Aj keby to bola slabšia vetva žilinskej trolejbusovej dopravy, alebo sa ráta s rozvojom tejto časti mesta? A čo bude jazdiť k colnici?
- Ul. Kálov – Kysucká cesta – Športová ul. Toto som už rozobral.
- Úsek križovatka Košická – závody Hyundai/Kia dĺžka asi 6 km. Trať rozhodne zaujímavá, len či by bola aj dostatočne celodenne využitá si netrúfam odhadnúť. Myslím, v čase výmeny zmien by bola preťažená a v ostatnej dobe by zívala prázdnotou.
Fatranská - Rosinská. Toto isto nie, však aj L2 tým smerom chodí takmer úplne prázdna. Na tie popísané investičné náklady by sa to neoplatilo. Ako Juraj dávnejšie spomínal prípadné Vlčince V sú v dochádzkovej vzdialenosti od Matice slovenskej, príp. by bolo možné využiť autobusy prichádzajúce z Rosiny v rámci ŽRIDS.
- Kysucká cesta – Budatín – Považský Chlmec. Nedokážem posúdiť, nikdy som tam nebol, ale ak je tam priemyselná oblasť, tak môže byť.
- Nám. požiarnikov – Veľká okružná – Hurbanova. Ako manipulačná trať by bola super, ale trolejbusové linky by som tam veľmi nepresmerovával, prestupný uzol je Polícia je dosť využívaný.
- zokruhovanie Soliniek. Tak toto malo už dávno stáť.
- západ Hájika. Nemám predstavu ako to myslíš.
- Kvačalova. Riešil by som dvoma spôsobmi: 1. priame pripojenie na Hájik manipulačnou (hoc aj jednostopou) traťou. 2. riadnou trolejbusovou traťou (aj s linkou) cez Novú Žilinu po trase L24.