Reakcia na: 14tr #12193:
Linka L.7/17 je úplny nezmysel:1, vzhľadom na to aké sú dlhé nie je možné mať pravidelný interval.
2, spoj je v niektorých častiach úplne prázdny a keď ide z mesta je zasa natrieskaný
3, viedol by som to radšej okolo nemocnice
4, časté meškanie, v minulosti 62 minút kým dá celú okružnú jazdu
5, končí aj začína na Hájiku, je to nevýhoda kvôli novému kruhovemu objazdu
Prečo L.6 áno odpoviem VLK-ovi:
Väčšina ľudí na tomto fóre si stále spája L.6 ako prepojenie dvoch sídlisk, čo nie je na zahodenie, ale má aj oveľa väčšie výhody. Keby došlo k fúzii liniek 6,16,14 a zaviedla by sa klasická L.6 s intervalom 10/20 zvyšok by sa dalo na L.8, nepoškodilo by to žiadnu skupinu cestujúcich (okrem sturovho namestia). Z L.1 by sa ubralo a ostali by tu len zjazdy do DEPA a výjazdy.
Výhody:
-Sídlisko Hájik by malo silné spojenie s nemocnicou a nákupným centrom, nie ako teraz 40 minút cez víkend, zaujímavých 20 niekedy 10 , inokedy 30 alebo 40 minútový interval cez pracovný deň. Človek radšej prejde tých 100 m aby nemusel čakať pol hodinu na spoj.
-Čo je dôležité, nestratilo by sa spojenie do centra, ostalo by rovnako silné ako teraz
-Vlčince by znovu získali spojenie s mestskou časťou Hálkova ul., v minulosti dosť obľúbené spojenie
-Taktiež prepojenie Hájik/Závodie - Vlčince nie je na zahodenie, aspoň by sa uspokojili tí ktorí za toto spojenie bojujú (nie je ich zas az tak malo
-Nebol by problém, že by sa musel trolejbus otáčať na mestskom okruhu. V cestovnom poriadku by bolo napísané, premáva po závodskú
Nevyhoda:
-Hájik by stratil prepojenie so Štúrovým námestím, ktoré aj tak v súčasnosti má len veľmi slabé. Do práce je úplne zbytočné, lebo ľudia aj tak vystupujú na polícií. Pre tých pár ľudí čo tam nastupujú z práce sa to neoplatí. Vlčince získajú chýbajúce spojenie zavedením L.5, majú tu spoje z linky 2 aj 4, čo by neublížilo
Miro