Reakcia na: Jozef #11363:
Ja len doplním tie tvoje krátke oznamy, lebo už vidím ako si niektorí myslia, že sa nič robiť nebude.Hneď na úvod upozorním, že nový riaditeľ ešte nie je na svojom mieste ani 100 dní, tak mu treba nechať ešte čas. V súčasnosti je prioritou zmena organizačnej schémy podniku (v personálnych nákladoch sú najväčšie možnosti úspory), podarilo sa zatiaľ ušetriť 16 THP pracovníkov a ak som to dobre pochopil vďaka zmene turnusov aj 20 vodičov (ktorých aj tak nemáme). Len pre zaujímavosť, v príprave je krízový manuál, čo treba robiť v prípade dlhodobého výpadku elektrického prúdu.
Čo sa týka služieb cestujúcim, je zámer zastaviť pokles cestujúcich už v tomto roku, prípadne zabezpečiť ich nárast. Akým spôsobom ešte nie je rozhodnuté, ale pracuje sa na tom. Možno to teda bude aj zmena tarify, možno zmena linkovania, uvidíme.
Nové trolejbusy sa nakupovať nebudú, keďže záloha je dostatočná (len pre zaujímavosť v špičke zostáva vo vozovni 10 sólo vozov a 2 kĺbáky). V prípade väčšej potreby (viac porúch...) sa budú na trolejbusové linky vypravovať ako záloha autobusy, ak by bolo veľmi treba, vraj nie je problém vypraviť miesto kĺbáku 2 sólo trolejbusy. Z autobusov sa vyradí 10 najstarších kusov, čiže tie, ktoré sa využívali najmä v zime na prenájom do lyžiarskych stredísk.
Čo sa týka rozvoja, bude sa pokračovať v montáži displejov (hovorilo sa o predných, zadných a vnútorných; bočné sú aj pre mňa novinkou). Ukazovatele odchodov na zastávkach, ktoré boli doteraz v skúšobnej prevádzke riadené z Poľska, už majú svoj server v DP. Taktiež by do konca roka mala byť z palubného počítača trolejbusov automaticky nastavované výhybky. Taktiež je veľká snaha presťahovať vozovňu z Košickej na Kvačalovu, čím by sa celý podnik dostal "pod jednu strechu".
Teda neviem čo si kto myslí, ale podľa mňa je toto celkom slušný začiatok.
Papyr