Ja len doplním tie tvoje krátke oznamy, lebo už vidím ako si niektorí myslia, že sa nič robiť nebude.
Hneď na úvod upozorním, že nový riaditeľ ešte nie je na svojom mieste ani 100 dní, tak mu treba nechať ešte čas. V súčasnosti je prioritou zmena organizačnej schémy podniku (v personálnych nákladoch sú najväčšie možnosti úspory), podarilo sa zatiaľ ušetriť 16 THP pracovníkov a ak som to dobre pochopil vďaka zmene turnusov aj 20 vodičov (ktorých aj tak nemáme). Len pre zaujímavosť, v príprave je krízový manuál, čo treba robiť v prípade dlhodobého výpadku elektrického prúdu.
Čo sa týka služieb cestujúcim, je zámer zastaviť pokles cestujúcich už v tomto roku, prípadne zabezpečiť ich nárast. Akým spôsobom ešte nie je rozhodnuté, ale pracuje sa na tom. Možno to teda bude aj zmena tarify, možno zmena linkovania, uvidíme.
Nové trolejbusy sa nakupovať nebudú, keďže záloha je dostatočná (len pre zaujímavosť v špičke zostáva vo vozovni 10 sólo vozov a 2 kĺbáky). V prípade väčšej potreby (viac porúch...) sa budú na trolejbusové linky vypravovať ako záloha autobusy, ak by bolo veľmi treba, vraj nie je problém vypraviť miesto kĺbáku 2 sólo trolejbusy. Z autobusov sa vyradí 10 najstarších kusov, čiže tie, ktoré sa využívali najmä v zime na prenájom do lyžiarskych stredísk.
Čo sa týka rozvoja, bude sa pokračovať v montáži displejov (hovorilo sa o predných, zadných a vnútorných; bočné sú aj pre mňa novinkou). Ukazovatele odchodov na zastávkach, ktoré boli doteraz v skúšobnej prevádzke riadené z Poľska, už majú svoj server v DP. Taktiež by do konca roka mala byť z palubného počítača trolejbusov automaticky nastavované výhybky. Taktiež je veľká snaha presťahovať vozovňu z Košickej na Kvačalovu, čím by sa celý podnik dostal "pod jednu strechu".
Teda neviem čo si kto myslí, ale podľa mňa je toto celkom slušný začiatok.
A preto sú aj zadné svetlá po bokoch nad sebou a nie dole vedľa seba? Videl som ho len letmo, ale pripadá mi taký nejaký krabicovitý, pripomenul mi Granus.
Ked clovek cita toto forum tak si po par dnoch povie ze tu si asi niektorí ludia len prezentuju svoje sny bez nejakej podstaty. Kvacalova23 ma v niektorych veciach pravdu no zas nie uplne vo vsetkom. No sem tam pride najmudrejsi z najmudrejsich S499.1023 ktorý tu hodi nejaku tu perlu...Nema to tu vodcu.
Jedine prispevky ktore si rad precitam su od Valca, Jozefa, Michala2 prip. Vladimira, ktorý svojimi prilezitostnými prispevkami totu trošku drzia nad vodou.
Tesim sa prichodu Citelis Line a dufam ze sa vnom coskoro odvezem a aj narobim foto do svojej GALERIE.
Co ma vsak vzdy velmi zarmuti je negativna info. o prichode 25TR a stale generalkovanim zgeneralkovaneho. Zilina sa v roku 2007 zahali do el. tabul, cedul...a neviem coho vsetkeho ...no pekne tesime sa....
Je to tým, že je prímestský(linkový = line), tým pádom po zadných dverách zostalo miesto, čiže celý motor vrátane vzduchových vývodov je umiestnený nižšie, preto nemá taký zadok, na aký sme zvyknutí.
No ale sám argumentuješ aké nevýhody vaša tarifa má. Že " prestupvať v meste chce mať riadne nervy, pretože musia cestujúci dlho čakať. Musia zbytočne ísť cez celé mesto a ešte aj čakať na druhú linku, to je extrémne nevýhodné. Tu nejde o peniaze, ale o čas, koľko takto zbytočne strávia" čas sú peniaze ?
Aha a prečo je extrémne nevýhodné prestupovať a prečo treba mať pevné nervy? Otočme spôsob zmýšľania. Povedzme, že by bolo pri ceste z jednej strany mesta na druhú NUTNÉ prestupovať, ale prestup na náväznú linku by bol na hrane, maximálne tá istá zastávka na opačný smer. Intervaly by boli najhustejšie možné, aby boli atraktívne pre vlkov a aby bola čakacia doba pri prestupe skutočne minimálna. (samozrejme limity sú počty vodičov, vozidiel a vozokilometre). Ale potom nemôžete mať túto tarifu ako dnes (v tomto ponímaní ste dnes za prstup "pokutovaní"), ale musela by sa od základov zmeniť na prestupnú, teda aj na JCL možnosť prestupvať. Asi toto chcú povedať Papyr, S499 a ostatní. ?
Papyr, ja sa Ťa aj snažím pochopiť, ale nejak sa mi nedarí prinútiť svoju hlavu, aby zmýšľala tak, ako Tvoja. Ja osobne musím dať za pravdu Kvacalovej23 - inak to naozaj nejde. My sme zatiaľ celá rodina (5 členov) "čipovými koncesionármi" žilinskej MHD. Uvediem príklad mojej manželky, ktorá cestuje do práce tak, že musí prestupovať na Hurbanovej. Povie sa to jednoducho, ale keď doplním, že prvý spoj jej príde ku Tescu (Hurbanova), a ten, na ktorý prestupuje, ide o 1 minútu od úradu práce (tiež Hurbanova), to je už o inom. Skúsil si sa niekedy takto prebehnúť, kór keď zrušili prechod cez cestu, a musel by si utekať po streche prázdnych akože veľkogaráží? Je to obdivuhodný atletický výkon. Povieš, veď nech dočká na ďalší. Aj to by sa dalo, ale aj v tom prípade má pravdu Kvacalova23, lebo ak z času cestovania 28 minút, strávim pri prestupovaní 12 minút len čakaním na ďalší spoj, tak ma veľmi rýchlo prestane trápiť tarifa, ale nadávam na linkovanie. Radšej si priplatím a odveziem sa priamo. "Pochopil?"
"S čím sú ľudia nespokojní? S tarifou alebo s linkovaním? Odpoveď je úplne jednoznačná, takže nie je o čom."
Presne tak, nie je o čom... Ibaže správna odpoveď je úplne iná, ako si myslíš ty... /////// Po zavedení NKTD boli obrovské nespokojnosti kvôli tomu že k novému linkovaniu nepasuje tarifa, ja sa vzdávam. ? ? ? ?
Pokutovaní za prestupl, to snáď nemyslíš vážne. Tak to je dobrý blud. Za tých 30 min nie je problém prestúpiť, ale prestupvať v meste chce mať riadne nervy, pretože musia cestujúci dlho čakať. Musia zbytočne ísť cez celé mesto a ešte aj čakať na druhú linku, to je extrémne nevýhodné. Tu nejde o peniaze, ale o čas, koľko takto zbytočne strávia
Boli casy ked tieto stranky mali svoj zmysel a utajeni pisatelia?kto sa hanbi za svoje meno a zato co prezentuje,hanbi sa aj za svoj nazor a to sa pani uz dnes nenosi.Prajem pozehnane velkonocne sviatky.Mirec
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirec238