Reakcia na: kubik #10891:
ale ved okolo nemocnice a obchodnakov by na Vlcince chodili chodili: L2 (Klbak), L5 (solo), L6 (v spicke po fatransku, ci solo abo klb neviem posudit)
okolo hypertesca by sli L 4/14 (klby) posilovala L1 (solo).
asi si z vlciniec co?... ja myslim ze tento navrh ma problem najme s Hajikom, ak berem do uvahy teda moje pozmenovacie navrhy.
Proste myslim ze do toho navrhu treba zaradit aj 14Tr...
Kvacalova23
Linka 1 - Matice Slovenskej-Predmeská-Železničná stanica-depo
Linka 3 - Súčasná 10/20/20
Linka 4 - Matice Slovenskej-Predmestská-Žel. stanica-Hlinská-Zilisnká univerzita-Matice Slovenskej 10/20/20
Linka 14 Matice Slovenskej - Zilinská univerzita - Solinky - Hliny - Zel stanica- Predmeská - matice slovenskej 10/20/20
Linka 5 Solinky - Sturovo námestie - Fatranská 30/30/30
Linka 6 Hájik - Žel. Stanica - Fatranská 10/20/20
Linka 7 Hájik - Hliny - Solinky 30/60/60
Linka 8 Hájik - Žel stanica - Carrefour 30/30/30
Linka 1 by bola skôr dopľňacia linka, miesto označenia zjazd a výjazd do depa by jazdila historická jednotka. Pričom by sa tu mohlo prípadne dohodiť pár spojov z ušetrenách vozokilometrov. A ešte by som skúsil spraviť experiment posledný večerný spoj, ktorý by skončil na Vlčincoch cca 22.55 otočil by si číslo išiel po trase L.1 do depa, mohlo by sa to vyskúšať aspoň v piatok, keď ľudia cestujú za zábavou do mesta, pričom L.50 nie je vhodná pre obyvateľov Vlčiniec tým že musí krúžiť cez nemocnicu, bôrik, solinky, hliny. Ak má byť DPMŽ pre ľudí tak by to chcelo aj toto ústretové riešenie.