Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kubik #10891:

ale ved okolo nemocnice a obchodnakov by na Vlcince chodili chodili: L2 (Klbak), L5 (solo), L6 (v spicke po fatransku, ci solo abo klb neviem posudit)
okolo hypertesca by sli L 4/14 (klby) posilovala L1 (solo).
asi si z vlciniec co?... ja myslim ze tento navrh ma problem najme s Hajikom, ak berem do uvahy teda moje pozmenovacie navrhy.

Proste myslim ze do toho navrhu treba zaradit aj 14Tr...
Reakcia na: Kvacalova23 #10887:
a co takto:

4-FATRANSKÁ-Matica(rovnaká trasa)
14-Matica-FATRANSKÁ(rovnaká trasa)

treba aj na fatransku mysliet...bola by hlucha potom...
Reakcia na: Maykl #10889:
Nie,nie...s tou 6-kou by som ju potiahol na Fatransku urcite...lebo napor na 4/14 by bol potom enormny...
Reakcia na: Kvacalova23 #10887:
Zaujimavy navrh s ktorym skoro 100% suhlasim a predstavujem si to tak...iba by som sa vratil k okruznym 7/17,moznoze radsej cez nemocnicu...lebo ony beru siroky okruh cestujucich...
Reakcia na: Kvacalova23 #10887:


ja myslim ze takto by to mohlo ludom vyhovovat - aspon solinkarom /teda mne/ urcite...
len by som zmenil par veci:
L6 by stacilo keby na fatransku chodila len cez spicku, a v sedle a cez sviatky by jej konecna stacila pri OC Duben
L1 by do depa tiez stacilo maximalne len do popoludnia, aj to vybrane spoje /vecer ludia na cintorin nechodia, ani do roboty v zavodi/, inak by stacilo aby koncila na Rondli ako kedysi...
L7 by cez vikend a sviatky chodila myslim si ze celkom zbytocne /po kym nepostavia na solinkach tie nove obchodne centra/... kazdopadne si myslim ze tu stacia aj v spicke 14Tr a nie klby
L8 tym padom zbytocna, tiez si myslim

- a myslim ze Hajiku tam chyba viac spojov, ale neviem to az tak posudit kedze niesom z hajika

-mozno by nebolo odveci keby tu nazor hodil niekto zo vsetkych sidlisk a tak by sa dalo dospiet k lepsiemu rieseniu ?
Reakcia na: Kvacalova23 #10887:
okrem toho, že neviem, ako by to zniesli obratiská sa pýtam, prečo ťahať L6 a L8? Podľa popisu po Štefánikovo nám. idú po rovnakej trase...

tých L1 22:55 neviem, či ti na to vyjde služba vodiča...
Takže vidím, padli tu dva návrhy na nové linkovanie, teraz by som tu jeden návrh hodil aj ja.

Linka 1 - Matice Slovenskej-Predmeská-Železničná stanica-depo
Linka 3 - Súčasná 10/20/20
Linka 4 - Matice Slovenskej-Predmestská-Žel. stanica-Hlinská-Zilisnká univerzita-Matice Slovenskej 10/20/20
Linka 14 Matice Slovenskej - Zilinská univerzita - Solinky - Hliny - Zel stanica- Predmeská - matice slovenskej 10/20/20
Linka 5 Solinky - Sturovo námestie - Fatranská 30/30/30
Linka 6 Hájik - Žel. Stanica - Fatranská 10/20/20
Linka 7 Hájik - Hliny - Solinky 30/60/60
Linka 8 Hájik - Žel stanica - Carrefour 30/30/30

Linka 1 by bola skôr dopľňacia linka, miesto označenia zjazd a výjazd do depa by jazdila historická jednotka. Pričom by sa tu mohlo prípadne dohodiť pár spojov z ušetrenách vozokilometrov. A ešte by som skúsil spraviť experiment posledný večerný spoj, ktorý by skončil na Vlčincoch cca 22.55 otočil by si číslo išiel po trase L.1 do depa, mohlo by sa to vyskúšať aspoň v piatok, keď ľudia cestujú za zábavou do mesta, pričom L.50 nie je vhodná pre obyvateľov Vlčiniec tým že musí krúžiť cez nemocnicu, bôrik, solinky, hliny. Ak má byť DPMŽ pre ľudí tak by to chcelo aj toto ústretové riešenie.
Z trolejbusu #226 bol tento týždeň odstránený busboard Skrivanek. Týmto sa reklamná kampaň tejto spoločnosti skončila.
ludkovia najdu sa tu nejaki modelari?ja sa zapodievam stavbou historickych elektriciek a potreboval by som poradit kde najst nejaku dokumentaciu ku stavbe modelov....diky
Reakcia na: Juraj #10883:
Ahoj Juraj! Dúfam, že budúca stretávka bude v TN a nebudeme mať problém dostať sa MHD ? !
Ahojte vsetci! Uz som zas tu. Kym nieco dalsie napisem, musim sa uplne na zaciatku podakovat vsetkym zucastnenym za superstretavku v Drevenej Krave. Budem dlho a v dobrom spominat.
petter:viem otom,posledne roky jazdim Tr.preto reagujem nato co robim.
Reakcia na: S499.1023 #10880:
tiež si myslím, že chýba doladiť tarifa...
Reakcia na: Jozef #10878:
Keby ste mali nespravodlivú prestupnú tarifu, tak by ste nemuseli donekonečna riešiť problém priameho spojenia všetkého so všetkým.
Reakcia na: marek231 #10877:
Obratisko Fatranská má obmedzenú kapacitu a nedá sa roztiahnuť. Pôvodne na obratisku Fatranská boli dve trolejbusové stopy, ale po prepojení sídlisk Solinky - Vlčince sa jedna zrušila. Ani nová odstavná stopa na ulici Vysokoškolákov pred budovou RENOX, tento problém veľmi nevyrieši.
Problém s novým linkovým vedením vznikol v roku 2004 po prepojení sídlisk Solinky a Vlčince. Bolo potrebné zapracovať do nového linkového vedenia nielen spojenie uvedených sídlisk, ale aj priame napojenie železničnej stanice (centra) a internátov na Hlinách so Žilinskou univerzitou. Od roku 2004 sa potom zaviedli protismerné linky 5/15 a 7/17, ktoré tento problém riešili len čiastočne. Linky 7/17 však nedostatočne riešili dopravu z centra k ŽU, a preto sa prešlo k NKTD, kde L13 dostatočne zabezpečila obsluhu ŽU. V NKTD sa podarilo rozťať tento gordický uzol ŽU, ale v širších súvislostiach to však vyvolalo nespokojnosť s novým linkovým vedením, a to v prevažnej časti cestujúcich na všetkých žilinských sídliskách. Základný problém v linkovom vedení je stále ŽU, ktorý sa snažia mnohí vyriešiť, naposledy to bol aj návrh od Valca.
Reakcia na: Jozef #10876:
Prepac ale ten moj prispevok v zavere zle vyznel. Samozrejme ze L5 az po Fatransku...ten koniec bol cisto len o L6 ze pravu tu linku by som tahal stale az po Fatransku.
Reakcia na: marek231 #10869:
Hliny ani Solinky nepotrebujú L5, aby končila pri Carrefoure. Ako som už písal sídliská Solinky, Hliny a Vlčince vytvorili postupným vývojom urbanistický celok, nezávislý od centra, ktoré spájala L5. Preto je potrebné, aby boli spojené tieto sídliská. Ukončením L5 pri Carrefoure by síce Hliny získali spojenie s nemocnicou, ale nemali by spojenie s Vlčincami I a IV a samozrejme, že aj tieto časti sídliska Vlčince s Hlinami a Solinkami.
Reakcia na: petter #10870:
ja sa ani nechcem porovnávať s malými, ani to nie je potrebné. Len som reagoval na to, že takéto linky nie sú. Oni existujú. L1 som ale nechcel rozoberať, nakoniec Vladimír to najlepšie napísal, z čoho sa skladá .... ?
Reakcia na: Vladimír #10866:
V Prahe su takto realizovane zatahy do vozovne i vyjazdy z vozovne (u elektriciek). Pri zatahovani je elektricka oznacena cislom linky a tabulkou "Vuz jede do vozovny Vokovice" (alebo inverznym vypisom na displeji - "Vozovna Vokovice"). To znamena, ze linka ide po svojej trase, az kym z tejto trasy nie je logicke odbocit smerom na najkratsiu cestu na vozovnu.

Pri vyjazde z vozovne je elektricka oznacena normalne cislom linky a cielom (napr. "11 Cernokostelecka"), a v takom pripade lpati, ze linka ide z miesta, kde ste ju stretli (to moze byt aj velmi daleko od skutocnej trasy dajme tomu prave tej linky 11) na deklarovanu konecnu (napriklad ta Cernokostelecka) najkratsim smerom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement