Vyrobca vlastne ani nie je ten isty. Ved 14/15 Tr a 21/22 Tr sa vyrabali v uz zavretej fabrike Skoda Ostrov, kdezto Citybusy parohatia v Skode Dopravni Technice, Plzen.
Nezrovnávam neporovateľné. Myslím tým 14Tr/15Tr s 24Tr/25Tr. Vieme, že výrobca v Ostrove nad Ohří zatvoril brány. Ale aj tak predpokladám, že to budú trolejbusy značky Škoda, hoci je teraz počet vozidiel dostatočný. Nechajme sa však prekvapiť.
A to akoze myslis, ze zilinske 14 Tr/15 Tr maju po trolejbusovej stranke cosi spolocneho s 24 Tr/25 Tr? ? Neviem, ak sa mylim, opravte ma niekto, ale povedal by som, ze asi vobec nic.
Re #1004 COLOR: Ja sa zacinam namonatovat na laminatkinu myslienku parohateho Citara. Nesiel som SU18, ale klbove Citaro sam mi zatial subjektivne zdalo ako najlepsi smradobus, v ktorom som kedy sedel. (A v Londyne tomu ti sedlaci hovoria cattle-truck. ?)
Ale myslim, ze takmer kazdemu je jasne, ze ked Zilina teraz nakupila Citybusy, nove trolejbusy (ak budu), budu takmer urcite zo Skody Plzen...
Ako to vlastne bude so Solarismi na Slovensku, ked ich Kosice pustaju k vode? Kosicku diskusiu nesledujem, ospravedlnte moju neznalost situacie. (Ak mam byt hnusny, tak potom, ako som cital o kosickom rieseni zarucnej opravy presovskeho Solarisu, som len rad, ze DPMK ako distributor Solarisov konci... ?)
Hehe clovek si odskoci z domovskej sekcie na dva kliky a uz su tu uplne opacne nazory na niektore veci, v tomto pripade na "dobre osvedčenú konštrukciu Citybusu" U nas v Bratislave sa bojime prave tej "zvratenej" konstrukcie Ale ja som Solarisofil, takze bola polozena taka trosku podryvacna tema.. Ale po nestrannom posudeni som predsa len dospel k nazoru ze Solaris je veelmi fajn vozitko.. ?
Ťažko sa rozhoduje,ale mne by sa asi páčili buď Solarisy alebo Tr24/25,no myslím si,že Solarisy sú už celkom zabehnuté a ako sa tak hovorí už "vyhchytali muchy".Majú dosť veľa miest na nízkej podlahe a tiež si myslím,že u DP,ktoré ich zakúpili vyvolali celkom úspech.24-ky a 25-ky zase využívajú už dobre osvedčenú konštrukciu Citybusu,takže myslím si,že je si ťažko vybrať.
Neviem,možno je to trocha predčasná úvaha,ale keby sa mal objaviť NP trolejbus aj na linke č.3,neviem,ale myslím si,že by kapacitne absolútne vyhovoval 15M trolejbus (napr.Solaris Trollino 15) a ušetrilili by sa dajaké peniaze,a nemusel by sa kupovať pre túto linku 18M (Ak Ovšem tu bude chodiť).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jozef
Nezrovnávam neporovateľné. Myslím tým 14Tr/15Tr s 24Tr/25Tr. Vieme, že výrobca v Ostrove nad Ohří zatvoril brány. Ale aj tak predpokladám, že to budú trolejbusy značky Škoda, hoci je teraz počet vozidiel dostatočný. Nechajme sa však prekvapiť.