Reakcia na: Jozef #1017:
Uch, ospravedlnujem sa, ak moje otazky vyzneli ako snaha nachytat niekoho na hruskach -- neboli tak mienene. Ja som len trochu nechapal podstatu argumentacie, kedze podla mojej mienky sa 24/25 Tr neda chapat ako priamy pokracovatel 21/22 Tr, a teda argument o rovnakom vyrobcovi pre mna prilis presvedcivy nie je.Co sa tyka tradicie, nemam pocit, ze by ju kombinacia Cegelec (vyzbroj)/CKD Pragoimex (trakcne motory) v pripade Trollina mala vyrazne mensiu. Rovnako mam svoje (mozno neopodstatnene) pochybnosti o vhodnosti karoserie Agora/Citybus.
Nechcem vsak vyzerat ako slepy obhajca Solarisu -- dizajnovo mi tie vozidla nie celkom sedia, aj interier by este stale chcel co-to doladit -- hoc aj v sucasnosti je neporovnatelne lepsi, nez v Citybuse.
Jednoducho mam pocit, ze ako 24/25 Tr, tak ST12/15/18 su pomerne nove vyrobky, hodnotit ich na zaklade nejakej tradicie je prinajmensom scestne a startovacie pozicie maju takmer rovnake.
Samozrejme, ak sa raz uz do Ziliny zacali kupovat Citybusy, bolo by prinajmensom cudne, ak by sa pre buducu obnovu trolejbusoveho parku vybralo Trollino...
galiyosha
Re #1004 COLOR: Ja sa zacinam namonatovat na laminatkinu myslienku parohateho Citara. Nesiel som SU18, ale klbove Citaro sam mi zatial subjektivne zdalo ako najlepsi smradobus, v ktorom som kedy sedel. (A v Londyne tomu ti sedlaci hovoria cattle-truck. ?)
Ale myslim, ze takmer kazdemu je jasne, ze ked Zilina teraz nakupila Citybusy, nove trolejbusy (ak budu), budu takmer urcite zo Skody Plzen...
Ako to vlastne bude so Solarismi na Slovensku, ked ich Kosice pustaju k vode? Kosicku diskusiu nesledujem, ospravedlnte moju neznalost situacie. (Ak mam byt hnusny, tak potom, ako som cital o kosickom rieseni zarucnej opravy presovskeho Solarisu, som len rad, ze DPMK ako distributor Solarisov konci... ?)