Reakcia na: Jakub #8490:
Presne tak, narážal som na to, že ak už nejaký prázdninový CP niekto urobil, znamená, že niekto sa už zrejme nieèim zaoberá , konkr. 21, 22, 26, 27. A to, na èo mierim, je to, èi toto rozrobené dielo niekto aj dotiahne dokonca.... Pri trolejbusoch to bolo tak, že bol klasický CP pre nové linky a vznikol prázdninový.... Ale pri autobusových nie je ani nové vedenie a ani nový CP , nejakú dobu tieto linky premávali bez nejakej vážnejšej zmeny, a zrazu vznikne prázdninový CP..... Je táto zmena predzvesťou mimoprázdninovej zmeny? Zober si len taký CP napr. 21 - linka bez intervalu. V urèitých okamihoch ako keby tento interval bol, ale vždy ho naruší nejakých pár minút posunu buï dopredu alebo dozadu.... V so a ne sa o intervale nedá ani hovoriť.... A pritom celú linku v tomto období obsluhuje len 1 bus ( ráno 2 do 8.00 hod ). Preèo nie je pravidelný interval 1x za hodinu? Veï ak má mať vodiè prestávku, nemôže byť problém zaskoèiť z inej linky.... Urèite by sa to prekombinovať dalo.... U L22 je zasa problém v tom, že vetva BY - ZST a vetva BRODNO - ZST sa správajú vo väèšine prípadov ako dve samostatné linky - spoj skonèí na stanici a potom pokraèuje iný v inom intervale.... Možno sa mýlim, ale tých tabuliek PO HURBANOVU, PO STANICU sa mi zdá prive¾a.... Pri L26 vychýlenie mimo interval rozumiem, táto linka musí zvládať nárazy cestujúcich idúcich do práce a späť, lebo obsluhuje priem. zónu.... A L27 ak väèšina spojov konèí na Hurbanovej , si myslím, že vetvu ïalej by mohla obslúžiť nejaká iná linka a ïalej od Dopravného podniku do Závodia by nemusela obsluhovať linka žiadna.... Tých pár spojov za deò nebude chýbať nikomu, ak vezmeme do úvahy premakané trolejbusové linky cez Závodie a L21, ktorými sa èlovek dostane takmer všade... Je to ale len hlúpa úvaha vychádzajúca z laického pozorovania....
Miro
ale zrejme sa teraz pýtam zbytočne, asi nie je nikto, kto by mi bol schopný (či ochotný?) odpovedať