O rušení linky 7 sa nič nepíše..., predpokladám, že nová linka bude mať len pár spojov za deň, možno bude fungovať popri sedmičke () Na tom letáku je označenie A, B, lepšie by bolo 1 a 11 (hoci by tým vznikli až 2 linky).
V tom cislovani mas pravdu... a v tej L7 tiez, nema potom vyznam.... A tak sme sa s upravou dopracovali znova s malou obmenou ( zst,Hurbanova vs. Stur.nam.) ku linkam 7 - 17... A tak vznikne dalsia idealna linka na prestup pre tych, co pracuju na Kosickej zvlast z Banovej ( ciastocna nahrada L28) a Bytcice. Akurat si vsimam jednu vec - menia sa stale len trolejbusy. Kedy sa niekto dotkne autobusovych liniek? Tam je urcite tiez rezerva a nie mala...
tym padom linka 7 straca svoj vyznam,necudoval by som sa,ak bude zrusena.Este bude zaujimave,ako budu linky oznacene ci 1A,1B,lepsie pre cestujuceho by bolo 1 a opacna trasa 11.
Od 1.8. 2006 sa zavádza linka č. 1, kt. bude premávať v prac. dňoch.
Trasa: A: Hájik - Hliny - Solinky - Vlčince - Štúrovo nám - Hájik
B: Hájik - Štúrovo nám. - Vlčince - Solinky - Hájik
Niektoré spoje budú začínať a končiť na Kvačalovej.
Zároveň sa mení CP na linkách 6 a 16.
... Toľko najnovší oznam vo vozidlách MHD.
Aj v Martine a vo Vrutkach jazdi sukromnik - bez CP a nepravidelne, vsetci male 9-mieste vozidla poznaju pod Martinska strela - zastavim na kyvnutie.
Do zaciatku jula bola jednotna cena 10,- Sk, teraz je v platnosti jednotna cena 12,-Sk.
Povodne jazdili dve vozidla, teraz su minimalne 4, mozno 5.
Jazdi sa na trase Vrutky aut.st. - kosuty - sever- centrum MT - MT Ladoven.
Juraj, aky zakon porusuju? aj mna by to zaujimalo....
Ale ved co brani dopravnym podnikom, aby nakupili par dodavok a zacali robit to iste, ked je to take lukrativne? A cestujuci si bude moct vybrat - jedna cena bez zliav v marsrutke alebo doterajsi system. Tie marsrutky by boli samozrejme ziskove.
To by ma zaujímalo, či a kedy budú linky do Kie a Mobisu (a Varína) normálnymi linkami. Bude tam potom platiť tarifa MHD Žilina alebo nejaká osobitná tarifa, keď linky idú mimo územia Žiliny?
Predpokladám, že teraz je to zmluvná preprava, čiže celé náklady platí objednávateľ (Kia a Mobis?). Ak by to boli normálne linky MHD Žilina, bolo by zrejme potrebné dohodnúť spôsob dotovania týchto liniek či už obcami Teplička a Varín, alebo prípadne aj firmami Kia a Mobis.
Juraj tu svojho času spomínal zákon, ktorý podľa neho takýto podnikateľ porušuje ? rád by som videl, čo by na to povedal súd.
V každom prípade na to musí mať živnostenský list. Neviem, či živnostenský úrad skúma, či podnikateľ spĺňa ostatné zákonné požiadavky.
Nepravidelná doprava premáva v Prievidzi už takmer rok. Spoločnosti SAD Prievidza prekáža, že im cestujúcich "kradne" na zastávkach. FOTO - AUTOR
PRIEVIDZA - Slovenskej autobusovej doprave v Prievidzi prekážajú drobní súkromní prepravcovia, ktorí začali prevážať ľudí v minibusoch. Považuje ich za nekalú konkurenciu. S podnetom sa už obrátila na prokuratúru. Malí prepravcovia sú, naopak, presvedčení, že zákon neporušujú a SAD sa iba snaží likvidovať konkurenciu.
V Prievidzi začal prvý minibus pre deväť ľudí premávať pred rokom. Ďalšie dva pribudli na prímestských linkách. Spoje premávajú nepravidelne počas pracovných dní najmä na najvyťaženejších trasách, napríklad medzi nemocnicou v Bojniciach a autobusovou stanicou. "V prípade, že sa nazbiera viac cestujúcich, jazdíme aj na sídliská," hovorí jeden z prepravcov Milan Viselka.
Oslovení cestujúci minibusy skôr chválili. Jedna jazda totiž stojí 10 korún, kým v autobuse mestskej dopravy zaplatia za lístok 12 korún. "Ochotne mi zastavia kdekoľvek a šetria mi tak čas," povedala Juliana Dugovičová, ktorá nastupovala do minibusu pred nemocnicou. Alternatívnu dopravu však využívajú aj dôchodcovia, ktorí majú v mestskej doprave zľavy a minibus ich teda vyjde drahšie. "Keď mám v týchto teplotách alebo v zime čakať 20 minút na zástavke, tak si to dobre rozmyslím," vysvetľuje dôchodkyňa Mariana Harachová.
Dopravný riaditeľ SAD Prievidza Pavol Pařízek však tvrdí, že drobní prepravcovia sa správajú nekorektne. "Prídu päť minút pred odchodom nášho autobusu na zastávku MHD, vybehnú a hovoria čakajúcim, aby šli s nimi. To seriózne podnikanie nie je," hovorí. Z monitoringu SAD vraj vyplýva, že jedno auto tak mesačne oberie mestskú dopravu o tržbu až 40-tisíc korún. "Takýto druh podnikania pritom nemá oporu v zákone," tvrdí. Autobusová doprava totiž musí splniť podmienky na získanie licencie a nepravidelnú dopravu zákon nepozná.
Dopravca Milan Viselka argumentuje, že nijaký zákon takéto podnikanie nezakazuje.
Inak C744 ev.c.8 si pamatam z OZ Martin,jazdil na linke Martin-Klastor pod Zn. a Martin-Vricko...teraz miesto neho jazdi C954 ZA-558BN a zdedila po nom puklice do kolies ?
Neviem,ale tie 961-ky by sa mali nechat trocha zabehnut v premavke...dajme tomu L2 alebo L21,kde by sa v spicke klbak dokonca aj hodil...stoji to za uvahu,Juraj... ?
Cestovný poriadok do automobilky KIA Motors Slovakia
6,25: Aut. nástupište – Tesco – Site
6,25: Aut. nástupište – Tesco – Engine
6,25: Varín, žel.stanica – Site
6,25: Varín, žel.stanica – GBVC – Engine - Site
6,30: Aut. nástupište – Tesco – Site
6,30: Aut. nástupište – Tesco – Site
6,30: Aut. nástupište – Tesco – GBVC
6,35: Aut. nástupište – Tesco – Site - Engine
7,10: Aut. nástupište – Tesco – Site
8,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
9,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
11,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
12,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
13,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
14,00: Aut. nástupište - Site – GBVC – Engine – aut. nástupište Žilina
16,10: GBVC – aut. nástupište Žilina
16,20: Engine – aut. nástupište Žilina
16,20: Site – aut. nástupište Žilina
16,20: Site – aut. nástupište Žilina
16,15: Site – Engine – Varín, žel. stanica
16,20: Site – Varín, žel. stanica
17,15: Engine – Site - aut. nástupište Žilina
18,15: Engine – Site - aut. nástupište Žilina
19,15: Engine – Site - aut. nástupište Žilina
Cestovný poriadok do závodu Hyundai Mobis:
6,25: Košická – Predmestská – Žel. stanica – (po ľavobrežnej) - MOBIS
6,25: Košická – Predmestská – Žel. stanica – (po ľavobrežnej) - MOBIS
6,25: Varín, žel. stanica - MOBIS
16,15: MOBIS – (ľavobrežná) – Žel. stanica Žilina – Štefánikovo nám. - Predmestská
16,15: MOBIS – (ľavobrežná) – Žel. stanica Žilina – Štefánikovo nám. - Predmestská
16,20: MOBIS – Varín, žel. stanica
17,10: MOBIS – (ľavobrežná) – Žel. stanica Žilina – Štefánikovo nám. - Predmestská
Teraz je doprava je zabezpečovaná na prvú pracovnú zmenu. Už je ukončený nábor zamestnancov na druhú pracovnú zmenu, a tak sa dá očakávať zdvojnásobenia prepravy a neskoršie má byť spustená aj tretia pracovná zmena. Linky majú zatiaľ len pracovné označenie napr. do KIA Motors Slovakia: 1 A, 2 A, KIA 1, KIA 2 a podobne, a do MOBIS-u je jedno označenie MOBIS.
Autobus Karosa B 952E #13 mal v utorok 11. júla 2006 dopravnú nehodu. Autobus na linke č. 22 z Brodna pri Slovene na mestskom viacpruhovom okruhu narazil do poľského osobného auta, ktorého vodič zistiac že ide iným smerom, chcel otočiť auto späť a vbehol pod autobus. Na uvedenom mieste sa otočiť ani nedá, lebo všetky pruhy sú jednosmerné a išiel by tak či tak do protismeru. Autobus má poškodené čelo a je odstavený v dielni.
Novododaným autobusom B 952E a B 961E boli pridelené evidenčné čísla DP a štátne evidenčné čísla vozidiel (ŠPZ).
Autobus B 952E – #07 ZA 779CT
Autobus B 952E – #16 ZA 780CT
Autobus B 952E – #17 ZA 781CT
Autobus B 952E – #18 ZA 782CT
Autobus B 952E – #19 ZA 783CT
Autobus B 952E – #20 ZA 784CT
Autobus B 961E – #114 ZA 786CT
Autobus B 961E – #115 ZA 789CT
Autobus B 961E – #116 ZA 785CT
Pri sólo autobusoch B 952E bolo jednému vozidlu pridelené ev. číslo 07 namiesto autobusa Isuzu Turkuaz, ktorý sa nevyužíval na MHD. V tomto čase je už z tohto vozidla odstránené aj číslo 07. Pri kĺbových autobusoch B 961E sa plánovalo s jedným vozidlom vyplniť „dieru“ po vyradenom kĺbovom autobuse ev.c. 108, ale napokon sa rozhodlo, že sa ponechá postupné číslovanie za kĺbovými autobusmi, a to od čísla 114 po 116. Jeden zamestnanec mi povedal, že autobus už mal číslo 108, ale napokon ho prečíslovali na #116. Aj teraz však tento autobus s #116 stojí v areáli DP na odstavnej ploche s vyznačeným číslom na asfalte 108.
Zapožičaný autobus MAN typ SL 283 zatiaľ ešte používa pracovné identifikačné číslo 114, nové číslo ešte nemá pridelené. Nové sólo autobusy B 952E sa budú okrem dopravy do automobilky KIA Motors Slovakia a závodu Hyundai Mobis používať aj na linky MHD, ale o kĺbový autobusoch sa zatiaľ na linkách MHD neuvažuje.
jedna sa o rozsirenie jestvujucej komunikacie,presne nad tescom v tom obluku,kde je aj prechod pre chodcov,a prave v tomto mieste bude vjazd do garazi.Otvorenie malo byt 06/2006,ale kedze bola dlha zima,3mes. sa nebetonovalo.Takze sep.-okt.
Aproppo, Carrefour nebude Tesco - protimonopolný úrad neschválil fúziu. Slovenské pobočky Carrefouru budú riadené z Poľska. A tak Carrefour si nechá svoje označenie aj naďalej v L6. Naďalej tak bude zachovaná i Tesco linka č.99.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tux
parovod vedie blizsie ku zel.stanici