Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #7720:
Aha, ja som sa len pytal.

Btw. dnes bola fotka na Hajiku znova, to chodite kontrolovat kazdy den? 😉
Vyhladavanie spojenia na www.dpmz.sk nefunguje - "HTTP 404 - Súbor sa nepodarilo nájsť"
Reakcia na: 3xP053r #7719:
Neviem, ci to ma zmysel a ci to ludia z fora chcu. Tie fotky neboli robene ako fotoreportaz zo skusobnych jazd, ale ako vizualne potvrdenie poctov cestujucich voci udajom z palubneho pocitaca a od scitacov.
Juraj > budu niekde na nete fotky z dnesnej rannej sledovacky skusobneho spoja? 🙂
Reakcia na: TeBeCe #7717:
V roku 2005 pribudli tie Karosy minimálne 3.
Reakcia na: marek #7194:
pribudla v MT koncom minuleho roka okrem Citelisov aj jedna Karosa B 952?
Reakcia na: 4444 #7715:
No na to, ze mal o 40mil mensiu dotaciu ako DPMZ, z ktorej zakupil 5 nizkopodlaznych vozidiel za 45mil, je to celkom slusne nie? Navyse si za poslednych 5 rokov odlozil do zakladneho imania 84mil SK. Skus ti to teraz porovnat... ?
.... bude zaujímavé sledovať ústretové kroky DP Prešov voči cestujúcim po minuloročnom 2mil schodku vo financiách.....

Juraj, viete načrtnúť, čo DPMŽ pripravuje tento rok pre žilinčanov ?
Reakcia na: URBINO #7713:
My mame také tabule 2 na Hl. stanici a ešte jednu podobnú tretiu pod Novým Mostom. ?
Reakcia na: URBINO #7712:
ale teraz na dolezitejsiu temu.Davnejsie si sa Juraj pohraval s myslienkou,osadzovania dig.tabul na vybrane zastavky.Uvediem priklad:cestujucemu,ktory caka na zel.stanici pri VsZP,pred nosom ujde 14stka.Teraz musi urobit par krokov a prejst na druhu stranu,pozriet sa,kedy ide 4ka.Taka ista situacia plati na Hurbanovej urad prace,tesco,pri policii tam tie zastavky sice nie su az tak daleko od seba vzdialene a na stur.namesti.Tu vsade by sa tie tabule osvedcili,napr.jedna je taka v Blave na hl.stanici
http://www.rg.com.pl/oferta.html?lang=pl&id_kat=31
ak este mozem,uz ste sa rozhodli,ako nalozite s 10timi mil.,ktore mate tento rok na investicie?Dakujem
Reakcia na: Juraj #7704:
dakujem za vysvetlenie,to ma napadlo,lebo som si spomenul na,urcite si spominate,linku 25 z Teplicky,cez stanicu,Celulozku,az do Visnoveho a rozmyslal som ci je efektivnejsie a ekonomickejsie mat dlhu linku,ktora zachytava znacnu cast uzemia,alebo dat kazdej obci svoj bus,ako to je teraz,ked sa odtrhli od mesta.Aj ked,neviem si predstavit,ze by SADka prevadzkovala spoj trebars Divina-stanica-Rajec.
Reakcia na: Miro #7710:
Samozrejme. Vodici maju v premiovych ukazovateloch aj dodrziavanie CP. Vzdy, ked sa nieco stane, to hlasia na dispecing a aj zapisu do listu o prevadzke vozidla.
Reakcia na: Juraj #7705:
Len taká otázka na okraj - hlásili vodiči závadu na signalizácii na dispečing DPMŽ? Majú takúto povinnosť? Myslím, že by mali, už kvôli ospravedlneniu meškania.
Reakcia na: skarpo #7703:
Nikto nemá právo porušovať zákon, snáď len v prípade, že by išlo o záchranu života. Správny postup je zostať na červenú stáť a ak je zrejmé, že je signalizácia nefunkčná, volať políciu. Polícia je povinná čo najskôr situáciu riešiť.
Ako je to v praxi, si popísal vo svojom príspevku.
Zasadanie Mestskeho zastupiteľstva v BB 28. 2. 2006,
sprava o prevadzkovani verejnej dopravy a buducnosti trolejbusov na uzemi mesta BB:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1764
Reakcia na: Pišta #7706:
O zastavkach nerozhoduje DP sam, musi pri tom byt aj mesto /odbor dopravy/ aj policajti. Takuto ziadost treba poslat na MsU, odbor dopravy s patricnym zdovodnenim.
Juraj, skús popremýšľať nad posunutím zastávky Bánová - Oslobodenia nejakých 100m bližšie k mestu z jedného dôvodu - zastávka je situovaná takmer priamo v zákrute a je len sila náhody, že doteraz sa tam nestala nehoda, nakoľko autobus zastaví rovno na ceste a pred pravotočivou neprehľadnou zákrutou. Viem, zastávka má svoje historické korene, ale v tomto prípade by mala byť bezpečnosť prvoradá.
Reakcia na: skarpo #7703:
Len taka malicka otazocka. Keby si bol vodic ty /a je jedno, ci si v skodovke sam alebo v klbaku so 120 cestujucimi za chrbtom/, isiel by si na cervenu na pokazenej krizovatke alebo pokazenych rampach? Lebo staci, aby sa taki dobrodinci nasli dvaja a ten druhy by do teba buchol /v tom chaose pravdepodobnost hraniciaca podla Murphyho s istotou/ mas ako sukromna osoba na krku prokuratora za verejne ohrozenie a ziaden zamestnavatel ta z toho nevyseka.
Reakcia na: URBINO #7699:
Tento system sa samozrejme nehodi pre linky mimo sidlisk, na tie staci fakt centrum len 'liznut' na 1-2 zastavkach. Keby to obchadzalo cele mesto, okrem enormneho narastu vzkm by to nemalo zmysel, pretoze pri tom /oproti sidliskam relativne malom/ pocte cestujucich by na kazdej zastavke nastupovalo len par ludi.

Tie okruhy na Tb linkach su o.i. aj preto, aby aj kvolo prestupu huste linky z kazdeho sidliska zachytili kazdu Ab linku, ktora zachytava len cast okruhu. Inak by sme sa dostali k situacii, ze z kazdeho miesta v ZA na kazde by ti nestacil 0-1 prestup, ale boli by niekde i 2 alebo mozno aj 3, co by bola hlupost. Takto to teraz pripravuju v Nitre a trojnasobne prestupovanie im nezachrani ani 1 korunove prestupne.
Príbeh z dnešného rána.

Nastúpil som do spoja linky 26 odchod 6.13 zo zastávky Rosinská, Plemenársky podnik. O 6.17 autobus dorazil na križovatku Košická-Pri Celulózke (pod Vlčincami). Zaradil sa za vozidlá DPMŽ liniek 24 a 31 čakajúce na výjazd do križovatky. Signalizácia bola nefunkčná, svietila červená. Vytvorila sa kolóna vozidiel cez Celulózku až po križovatku na Rosinkách. Aj z Košickej ulice v smere od centra postupne zastavili 3 vozidlá DPMŽ. Napriek tomu ostatné vozidlá prechádzali cez križovatku v oboch smeroch aj napriek nefunkčnej signalizácii. Postupne naše vozidlo obehli 4 autobusy SAD Žilina na prímestských linkách z Višňového, Rosiny a Strečna aj vozidlá IAD. Dokonca nás obehol následný spoj linky 26 s odchodom o 6.30 zo zastávky Rosinská, Plemenársky podnik. O 6.45 sa dostavilo auto PZ a príslušníci PZ začali riadiť dopravu. Až vtedy konečne autobusy DPMŽ vyprázdnili priestor križovatky. Môj autobus sa na zastávke železničná stanica naplnil tak, že na následných zastávkach (hlavne Hurbanova a Hálkova) sa z neho nedalo vystúpiť ani doň nastúpiť. Do práce som sa dostavil o 30 minút neskôr. Autobus, ktorým som cestoval, bola Karosa B732, #68, ZA 734 AH.

Otázka : majú vodiči DPMŽ zákaz porušiť dopravné predpisy pri nefunkčnej svetelnej signalizácii na križovatke ? Ak by vyriešenie situácie trvalo nie 30 minút, ale 2 hodiny, budú tieto vozidlá stáť 2 hodiny v križovatke ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.