K linkovému vedeniu, ktoré uviedol Juraj,mám také 3 osobné pripomienky:
1.) nebolo uvedené,akými vozidlami bude konkrétna linka obsluhovaná(sólo či kĺbové),predpokladám vzhľadom na vozidlový park vačšina asi kĺbovými trolejbusmi.Až potom sa môžeme baviť o ponúknutej kapacite v konkrétnom smere.
2.) Ak vychádzam z veľmi kvalitne obslúženého ramena Hájik-centrum (6-min preložený interval v špičke),tak ramená Vlčince-centrum sú poddimenzované. Len uvediem pre neznalých orientačne počty obyvateľov: Hájik+Závodie(7000+2000)cca 9000, Solinky+Hliny (15000+15000) cca 30000, ale časť Hlín prakticky splynula s centrom, Vlčince 30000.
Alebo je rameno z Hájika tak silne využité oproti najväčšiemu sídlisku Vlčince ?
3.) Súhlas s Vladimírom ohľadom poklesu kapacity na ramene Vlčince-Košická-Predmestská, čo súvisí s poznámkou 2
1.) nebolo uvedené,akými vozidlami bude konkrétna linka obsluhovaná(sólo či kĺbové),predpokladám vzhľadom na vozidlový park vačšina asi kĺbovými trolejbusmi.Až potom sa môžeme baviť o ponúknutej kapacite v konkrétnom smere.
2.) Ak vychádzam z veľmi kvalitne obslúženého ramena Hájik-centrum (6-min preložený interval v špičke),tak ramená Vlčince-centrum sú poddimenzované. Len uvediem pre neznalých orientačne počty obyvateľov: Hájik+Závodie(7000+2000)cca 9000, Solinky+Hliny (15000+15000) cca 30000, ale časť Hlín prakticky splynula s centrom, Vlčince 30000.
Alebo je rameno z Hájika tak silne využité oproti najväčšiemu sídlisku Vlčince ?
3.) Súhlas s Vladimírom ohľadom poklesu kapacity na ramene Vlčince-Košická-Predmestská, čo súvisí s poznámkou 2
Miro
alebo požiadaj Jozefa, nech Ti oskenuje noviny, ktoré má z tej doby odložené ?