Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #5858:
mal som na mysli reakcie "substrátu", nie kvalitu zmien v Petržalke - s tými súhlasím... Petržalčania sú už asi neskutočne zhýčkaní, keďže od každého domu im išiel priamy spoj úplne všade, kam chceli ísť...
Reakcia na: LUK #5857:
No, no, no,... k tomuto by som sa radsej zdrzal. Pri spracovani petrzalskeho systemu som trochu bol, robili ho ti isti pani, co aj audit v Ziline a v principe su v nom aj zasady, ktore su v novom zilinskom navrhu, ktory sa ti skoro chvali.

Kde je vlastne teda pravda? Bud su Petrzalcania rozpistani, alebo nas v Ziline za chvilu caka taka ista strasna kritika ako v Petrzalke?
Reakcia na: Miro #5854:
no to ešte bude "husté"... Žiarivejší príklad ako Petržalku asi hľadať nemusíme... ?
Reakcia na: SZKV #5855:
Skús si to vygooglovať ? len tak námatkovo som našiel http://www.spvd.cz/hertl/eu/sk_zilina.htm
alebo požiadaj Jozefa, nech Ti oskenuje noviny, ktoré má z tej doby odložené ?
Reakcia na: Miro #5854:
Prosím, nevíš, kde by se daly o tom AVTD najít nějaké ucelenější informace? Já že by mě to dost zajímalo, český dopravní tisk posledních cca. 7 let (od kdy to sleduju) o tom něpřinesl ani zmínku a už mě nebaví o tom jen z druhé ruky číst tady (případně od stejných lidí poslouchat in natura). Díky moc.
Kedysi sme sa na filozofii učili o narastaní kvantity a revolučnom prechode v novú kvalitu. A toto je presne ono. Doteraz v Žiline stále pribúdali TB linky, až sa to stalo neúnosným a tak nutne musí prísť revolučná zmena. ?
Podobnou revolučnou zmenou bol vznik AVTD a zredukovanie vtedajšieho veľkého počtu liniek.

Len som zvedavý, koľko kritiky sa znesie na DPMŽ od tých, ktorí zrazu zistia, že ten ich spoj ich už nezavezie z bodu A do bodu B bez prestupu ? ako teraz nedávno (pred mesiacom?) pri zmene linkovania v bratislavskej Petržalke ?

Už sa teším.
Juraj: pripajam sa ku gratulantom, tiez som velmi prijemne prekvapeny! 🙂 Asi bude treba aj BB chytit pevne do ruk, ci lepsie pod krk. 😃
Reakcia na: Juraj #5836:
Gratuluju, tohle vypadá velmi rozumně. Teď ještě stačí zavést dlouhodobé časové jízdné (a upřednostnit ho marketingově před předplácením jízd z elektronické peněženky), zavést krátkodobý přestupný tarif (je jedno jakou jeho formu) a konečně bude Žilina kvalitní provoz MHD!
Reakcia na: Valec #5828:
Abych řekl pravdu, docela jsem nad tím před spaním popřemýšlel a asi bych si optimum představoval takhle (s vědomím, že to může být úplně mimo):
1- v podstatě tak jak je dnes, včetně CP, pouze prodloužit na Fatranskou
3- Matice slovenskej- univerzita- Jaseňová- dále po své trase- Jaseňová- univerzita- Matice slovenskej. CP jako dnes
4- Matice slovenskej- univerzita- Jaseňová- Hlinská- ŽST- TESCO- Matice slovenskej. CP jako dnes, proklad s linkou 3
5- protisměr linky 4, CP jako dnes linka 4 v tomto směru, na ŽST proklad s linkou 3. Ukončení alternativně možné i na Fatranské.
6- Stodolova- ŽST- Carrefour- Matice slovenskej nebo Fatranská. Intervaly jako součet všeho, co dnes na Hájik jede, tedy napž. špička 8, sedlo 20.
S tím, že by se mimo špičku udělaly přestupy linek 1, 6/3 nebo 4 mezi Hurbanovou a ŽST s obdobnou možností tamtéž mezi 6 od Hájika a 3 nebo 4 na Solinky.
Co vy na to- fakt je to pitomost?
Juraj: dobre čítam? Šesť trolejbusových liniek s nízkymi intervalmi a prestupná tarifa v príprave? Bravo! Ak sa to zrealizuje, nemám viac žiadnych výhrad voči žilinskej MHD a naveky zakopávam vojnovú sekeru.
Vladimir: chapem ze vodici slintali, sam som pocul chvalospevy na voz tohto typu a rocnika.
Bravo,to linkovanie sa mi velmi paci,a ak bude aj ten interval taky,tak radost cestovat
Reakcia na: Juraj #5843:
Odkedy sa plánujú tieto zmeny? Sú dobre vymyslené a majú dobrú koncepciu. Plánujú sa zmeny aj na autobusových linkách?
Reakcia na: Juraj #5844:
Keď Ti mám povedať úprimne, bral by som, ale len z čiste toho hľadiska, že máme toľko vozov v dielni a dennú výpravu tak škrabeme, že nám aj teraz tá deväťstovka umožnila trochu lepšie dýchať. Ale Agoru sme inak testovali asi pred pol rokom.
Reakcia na: Vladimír #5842:
Nechcete na dalsi tyzden pozicat Agoru?
Reakcia na: Vladimír #5842:
A ked som uz podakoval tebe, za hlavnu koncepciu si zasluzi podakovanie -jsi-, to je z jeho hlavy, moja je len zmena na L29.
Reakcia na: Juraj #5839:
Neviem ako cestujúci, ale ak sa vám náhodou vráti v interiéri oslintaná, tak to bude od našich vodičov. Veľmi sa im páčila, už len oproti B 900 našli celý rad výhod, o B 700 ani nehovoriac. Dnes ju mali vodiči pre poruchu odstavenej B 732, nečudoval by som sa, keby si priali zotrvanie svojho autobusu v dielňach ešte jeden deň.

Ľutujem však, že som ráno nezažil to hlásenie. To muselo byť úplne super. Na nitrianskej L7 to vyhlasovalo zastávky žilinskej L7. Keď si predstavím na Klokočine zaznieť takú Hôreckú... ?

Už sa teším na našu prvú B 952, ktorá príde do konca roka.
Reakcia na: Juraj #5838:
rozumný postoj... Riešenie pomocou L29 je veľmi praktické... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.