Reakcia na: Juraj #5382:
Táto reakcia mi nahrala na to, čo som v súvislosti s Tvojim minulým obhajovaním "spravodlivej" žilinskej tarify a porovnávaním s mobilnými operátormi narazil teraz na služobnej cest v Nemecku. Je tam v súčasnosti taká veľká móda, ponúkajú to hádam všetci mobilní operátori a provideri. Volá sa to Flatrate a apočíva to v tom, že za určitý PAUŠÁLNY poplatok môžem telefonovať úplne BEZ OBMEDZENIA. Žiadne "cez víkend", "večer" "v noci", "po vyčerpaní predplatených minút" a podobne. Any comments to this issue?
Jozef
To bude zaujímavé sledovať tú stavbu. Pekne sa to rozbehlo a dobre to vidieť na Jurajových fotografiách. Keď bolo minulý rok vybudované trolejbusové vedenie medzi SO a VL, tak počas nepretržitej výluky Pia-So-Ne bolo na Jaseňovej celé obratisko prerobené a napojené na nové trolejbusové vedenie. Obdobne to prebehlo aj na Fatranskej. V tomto prípade predpokladám, že sa to bude musieť riešiť aj preložkami, a keď bude spravená kruhová križovatka aj s trakčným vedením, tak sa tam doprava presmeruje. Pôvodná komunikácia sa potom zruší. Bližšie to môže popísať Juraj, ale myslím si že je to ešte predčasné, lebo stavba môže trvať aj tri roky. Spomínal sa tu už termín ukončenia stavby?
Teraz bude najdôležitejšie presmerovať L26 cez Rondel, zrušiť L28 a keď uzatvoria Rajeckú cestu, tak bude zmenená trasa aj L22. Zatiaľ sa tu nespomínalo, ale keď bude uzatvorená Rajecká cesta aj s križovatkou pod Váhostavom, tak bude musieť byť presmerovaná aj L2 do Bytčice.