Reakcia na: Juraj #5149:
Z tohto vidieť, že križovatka pri Váhostave slúži hlavne na prepojenie Hlinskej a Kemennej. Veľkolepo riešená križovatka Solinky bude slúžiť už aj pre nákladnú dopravu do priemyselnej zóny na Kamennej. Pre zaujímavosť si treba všimnúť, a na nákrese je to dobre vidieť, že klasická Rajecká cesta sa nám "stratí" čiže splynie v intraviláne mesta s privádzačom a objaví sa až za križovatkou na Solinkách. Aj autobus napr. L22 sa bude pripájať na Rajeckú cestu do Bytčice až za križovatkou na Solinkách. Z nákresu vyplýva, že aj budúca trolejbusová L2 bude pripojená na trolejbusovú sieť pri zastávke Smreková na Solinkách, prejde cez križovatku privádzača Solinky, a potom zostúpi dole na Rajeckú cestu a bude pokračovať do Bytčice.
Juraj
Pristup na Kamennu a Bytcicku bude predsa mostom pri Vahostave a podchodom popod dialnicu zo Smrekovej k zel.zastavke Zilina-Solinky.
Este na doplnenie. Pri Smrekovej vznikne dalsi prestupny uzol, lebo aj na privadzaci budu zastavky primestskej dopravy rovnake ako pri Vahostave. A zel.zastavka hned vedla. Takze ju vobec netreba posuvat.