Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj #4555:
Presov plati rocne asi 50 milionov, Velky Saris 1,5 miliona. Cize obecne dotacie su po prepocte na jedneho Presovcana 537 Sk a na jedneho Sarisana 441 Sk. Preto je tam o dve koruny drahsi listok. Nie, DPMP urcite nezije zo zabezpecovania dopravy do deviatich obci. Aj ked prave tychto 9 obci tvori jediny rozdiel medzi DPMP a DPMZ - inak by bolo aj obyvatelstvo rovnako pocetne, aj uzemie obsluhovane trolejbusmi rovnako velke, aj ine veci. Kazdopadne ked tomu dobre rozumiem, Zilina pri vacsich dotaciach (75 mil) prevadzkuje mensiu siet za drahsie a uzivatelsky nepriatelskejsie cestovne. Kde je teda pes zakopany? Kde ma Presov "svojich ludi"? Kde je ta mafia, co Presovcanov zvyhodnuje?
Reakcia na: Jakub #4554:
Ano zas s tebou suhlasim, ked si pod tlakom, ze nemas prestupnu tarifu, tlacia ta do co najvacsieho mnozstva priamych liniek. A ked prvotne uspokojenie /tak, konecne sme ich do toho dokopali/ prejde, lebo rocny pocet vozokilometrov nie je nafukovaci, pride vytriezvenie z riedkeho intervalu. To je trvala pravidelna sinusovka. Teraz pride obdobie poziadaviek na husty, pravidelny zapamatatelny interval, ktory sa mozno aj zrealizuje - a za 5 rokov tu budeme mat opat poziadavku typu "vsak ja by som s tou MHD aj cestoval, keby mi isiel autobus/trolejbus/ presne o X,XX hodine, vsak mna ziadne pravidelnost aj tak vlastne nezaujima, lebo u nas vo firme sa robi na X-mu.
Reakcia na: Juraj #4581:
Pán kolega, ako odborník na MHD by ste mohli vedieť, že Nitra MÁ nástup všetkými dverami a od zavedenia MOC systému ho nikdy neprestala mať!!!

Na záver: Robte si čo chcete, ja tam NAŠŤASTIE nežijem a keby som náhodou aj žil, tak mám auto a mám na to, aby som ním aj denne dochádzal do práce. Vaše závery svedčia o tom, že máte všetko dokonale analyzované ale výxchádzate z nesprávnych predpokladov, takže zákonite aj výsledky musia tomu zodpovedať.
Reakcia na: pete #4552:
S Nitrou len pekne este par mesiacou pockajme... Ustupuje od blazniveho primatorovho napadu, ale od nastupu vsetkymi dverami s neobmedzenym poctom jazd to ma dalej, ako k ZA a BB systemu...
Reakcia na: Jakub #4578:
Ako sme sa krásne zhodli, a v tej istej minúte ☺
Reakcia na: S499.1023 #4545:
Tak po prve, co pises, ak si naozaj odborne fundovany, tak to je rana pod pas. Ak si odbornik len vdaka tomu, ze si niekdy kupujes cestovny listok, tak sorry. Ty predsa musis vediet, ze tych 17 korun zohladnuju okrem ineho aj priemernu prepravnu vzdialenost /v ZA cca 4-5 km/ a prepravnu dopravnu a casovu rovnomernost. A nie nerovnomernost pri preprave v spicke pri nakupoch na 1 zastavku.

Aby si ma konecne pochopil! Samozrejme, je mozne /!!!/ prakticky aj teoreticky pridat cestujucemu aj 1000 /!!!/ bonusovych jazd mesacne. Ale nie v dopravnej spicke, ale v sedle a nie na najzatazanejsich usekoch siete, ale napr medzi Strazovom a Zilinskou Lehotou. Presne tak, ako to robia telefonni operatori, ktori tieto minuty davaju /az na specialne vynimky/ v noci a cez vikendy.
Reakcia na: Juraj #4570:
Ale aby sa vam prave toto nevypomstilo. Pretoze aj keby v BA skusali to co tu v ZA, tak cestujuci neubudnu, ale v ZA sa jednoducho stane, ze cestujuci radsej sadnu na bicykel a alebo na vlastne nohy.
Reakcia na: Juraj #4570:
Veď o to ide, že sa mi vidí, že stále viac ľudí presadá na pešibus alebo bicykel. Tam smeruje žilinská MHD?
Reakcia na: Juraj #4570:
Ajajajajaj, už je to tu zase. Do tankoch, na Pozsony!
Reakcia na: Juraj #4566:
Bludy. Na zastavkovych CP je vsade uvedene kolko minut to trva na kazdu zastavku na trase.
Reakcia na: Juraj #4566:
Teraz neviem ci to myslis vazne alebo si robis srandu... ? Pozriem do CP, pozriem si zastavku Nemocnica a nalavo do nej mam ciselko, ktore mi indikuje pocet minut cesty. No a podla toho si kupim CL.
Takze v com je vlastne problem? Mozno by niekedy stacilo namiesto LA pozriet sa niekam inam.
Reakcia na: Juraj #4556:
Rodné čísla sa museli zrušiť, ale dátumy narodenia nie.
Reakcia na: pete #4552:
No a potom ešte balkánske podniky typu SAD TN a podobne. Zsolna sa musí sama rozhodnúť, kam sa chce zaradiť.
Reakcia na: Juraj #4550:
Nitra má aspoň zľavu pri prestupe, čo je tam tvrdšie? Okrem toho s tým chce skončiť a asi vie prečo.
Reakcia na: Jakub #4540:
O Presove sa porozpravame medzi 4 ocami, ked sa nabuduce stretneme. No a v Blave je to politicka a geograficka zalezitost. Vlada SR a BA je farebne rovnaka, ale to na rozdiel od neprajnikov Ziliny pri budovani trolejbusovaj dopravy nepokladam za podstatne. Podstatne je to, ze Zilincan, ked sa nastve, za 20 minut je zo Soliniek alebo Vlciniec v centre aj pesi, kym v Blave z Dubravky ci Race je to velky problem.
Reakcia na: Juraj #4556:
Seroive cislo samotnej tej preukazky nie je dost jednoznacne urcujuca vec?
Reakcia na: Juraj #4546:
Je to marný, je to marný, je to marný...
Reakcia na: Juraj #4542:
No neviem, ako je to v Stockholme, Bergene či v Los Angeles, ale zato viem, že v Bratislave, Prešove, Prahe, Budapešti, Berlíne, Stuttgarte je na každej zastávke u každej linky na cestovnom poriadku uvedená minutáž.
Reakcia na: Jakub #4534:
Opat PLNE S TEBOU SUHLASIM. Bratislava kedysi v teoretickyc zaciatkoch uvazovala s realnym casom a uznala cas v CP.

Ale ma to 2 zakladne nedostatky.

Cestujuci, ktory pride do krajskej nemocnice z Turzovky okamzite so zastavkoveho CP vie, ze zo stanice k nemocnici je 4 zastavky /este to ma zvyraznene inym "srafovanim"/ a v automate kupi listok lacnejsi do 5 zastavok, ale nikdy by nezistil, ci sa tam pri casovej tarife dostane podla CP /nie realneho casu!, ale to by si ten CP musel kupit!/ za 8 alebo 14 minut.
No a s ohranicenim casu na prestup - to hadam nemyslis vazne! Keby nebolo, abolo by len ohranicenie roznosti linky, to by si kludne mohol ist cestujuci zo stanice rano do roboty 3-kou a poobede sa vratis 4-kou. No toto hadam nie... Je jasne, ze sa mozme bavit o dolzke tohto casu apod, ale zrusit tento cas na prestup by bola riadna hlupost!

Vsak ja cestujucemu chcem predsa touto prestupnou tarifou umoznit, aby tam, kde dnes plati 10+10 ale bo nebodaj 12+10 korun platil len tych 12 alebo 13 Sk! No a samozrejme, kedze tento system sa neda nanecisto vyskusat ide, musim to robit na mensej skupine cestujucich. No a samozrejme, ze tuto vyhodu prva dostane ta, co najviac a pravidelne plati, teda v cipovych kartach nad 5 zastavok. Potom sa dalej uvidi, co s dalsimi skupinami. To nie je nevyhoda, ale VYHODA platit namiesto 22 Sk len 12 alebo 13 Sk !!!

Ludia Bozi, co toto uz naozaj nechapete? Socializmus pred 16-timi rokmi skoncil, budujeme tvrdy rozvinuty kapitalizmus, kde sice musia byt urcite socialne vyhody /to si myslim ja, hoci s. minister financii hovori opak/, ale musia byt uctovne a tarifne dokladovane!
Reakcia na: Juraj #4544:
Ale veď o to práve ide, aby bolo liniek čo najmeej s krátkymi intervalmi, ale na to potrebujem PRESTUPNÚ tarifu!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.