No a preco premava teda linka 28 aj v sedle?
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Ake rozumne dovody ma na to DPMZ?
Ja ako dopravca by som setril vsade, kde sa da... a myslim si, ze tu sa naozaj da.
Zilina ma 49 Tbusov a turnusova potreba je iba 29???
Nie je to trochu vela? DPMZ ma skoro 50% zalohu... a z toho mi vychadza, ze tie zvysne len stoja v depe a hrdzaveju...
radsej by som privital menej Tbusov, ale modernejsie... Pocul som, ze hned na zaciatku prevadzky DPMZ kupil vacsie mnozstvo Tbusov 14Tr, 15Tr lebo boli za rozumnu cenu a mali vtedy na to... malo ist o rok 1994... a teraz stoja a chyta ich hrdza.
Miro
Súhlasím s tým, že dôvodom nasadzovania autobusov na linky je potreba ich "prevetrať". Niekedy sa kĺbové Karosy prevetrávajú aj na L21 (Bánová - Pov. Chlmec). Ale zoZa tvrdí, že jazdia aj sóla na L5/15, dokonca aj na L3 (?). Sóla by sa predsa nemuseli prevetrávať na TB linkách, ale mohli by sa prestriedať na autobusových linkách.