Reakcia na: TB94 #22912:
Do Karosy B741, že sa zmestilo viac ľudí než do dvojdverového Ikarusu 280.08 asi preto, že mal usporiadanie sedadiel prímestské, t.j. menej miesta na státie. Ja si pamätám najmä linku 1 ako celkom vyťaženú a pravidelne obsluhovanú Ikarusmi 280 v mestskom prevedení. Žilina má dodnes jedno veľké šťastie, že ešte stihla dozvuky socíku a zrealizovali sa plány na vybudovanie trolejbusovej siete. A v celku nie dlhom časovom odstupe sa pridal aj Hájik. Dodnes si pamätám ako som chodil sledovať to, či sa už na Hájiku osádzajú stĺpy pre trakčné vedenie, pretože hodný čas sa tie stĺpy povaľovali pod Hájikom nastohované. Keby som mal v tom čase mobil s foťákom, tak by som to cvakol aspoň pre archív - vlastne mal som vôbec vtedy mobil? 
Dnes je na škodu žilinskej MHD to, že trolejbusové linky prechádzajú po rannej špičke do nadmerného útlmu namiesto toho aby bol ponechaný interval z rannej špičky až do konca poobednej špičky, príp. sa iba jemne interval natiahol z 10 na 12 alebo 15 minút. Autobusové linky MHD trpia nepravidelnou premávkou skrz intervaly ako 25, 35, 45, 50 a 55 min, nahustenie spojov a následnú absenciu ponuky večer, či po zvyšok špičky (viď. L24). A po tarifnej stránke nezmenené platnosti lístkov na počet zastávok do/nad 5. Inak vozový park má dnes Žilina najlepší na Slovensku. Nielen miera obnovy ale aj kvalita tej obnovy je na Slovenské pomery eňo-ňuňo.
Mongolec