Reakcia na: Majou #22560:
Úlohou nadjazdu bude riešiť dopravu (aj hromadnú) počas uzávierky viaduktu z dôvodu jeho rekonštrukcie a následne bude spolu s Uhoľnou ulicou súčasťou druhého mestského okruhu. Vďaka tomu sa odľahčí Kysucká a na Hviezdoslavovu bude popred stanicu umožnený vjazd iba vozidlám MHD, kde sa tiež počíta s vytvorením predstaničného námestia. Z negatív, okrem toho estetického, spomeniem, že na križovatke s ul. J. Milca, ako aj s Ľavobrežnou budú svetelné signalizácie.Zdá sa, že už sa upustilo od myšlienky presunúť autobusové nástupište na Uhoľnú. V návrhu je nakreslené v dnešných miestach, aj keď so zmenami - mierny posun, šikmé státie autobusov (len čo s dlhšími autobusmi - napr. kĺbové na L25 a L35?).
Majou
Inak prestrešenie asi nebude ponad koľaje. Najprv z celkom odvážneho variantu zapustiť železnicu pod zem ( ano, pre také malé mesto dosť utópia) sa vyvinul najlacnejší agresívny variant s mega nadjazdom a najnutnejšími investíciami, čiže nástupištia budú obyčajné.
Architektúra a urbanizmus, ktoré sa majú robiť hlavne s ohľadom na človeka a nie pre autá v dopravných projektoch nemá miesto.
Nadjazdy v centrách miest sa už dávno nemajú robiť, iba vo výnimočných prípadoch. Na tom mieste nadjazd nemá čo robiť.