Miro:
Čítal som, že pri Varíne sa má postaviť nový závod nemeckej firmy Linde pre 1500 zamestnancov. Ak bude postavený na začiatku Varína v blízkosti závodov Hyundai/Kia, kde by mala byť vedená trolejbusová doprava, možno že by sa v budúcnosti predĺžila ešte ďalej. To budú potom vyššie tlaky na dopravu. Článok si prečítaj na:
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=985&nadpis=Spravodajstvo
Čítal som, že pri Varíne sa má postaviť nový závod nemeckej firmy Linde pre 1500 zamestnancov. Ak bude postavený na začiatku Varína v blízkosti závodov Hyundai/Kia, kde by mala byť vedená trolejbusová doprava, možno že by sa v budúcnosti predĺžila ešte ďalej. To budú potom vyššie tlaky na dopravu. Článok si prečítaj na:
http://www.zilina.sk/index.php?page=ukazspravu&id=985&nadpis=Spravodajstvo
Jozef
Toto by vyriešilo len druhé pripojenie do TB depa. Bratislavská cesta popri železnici je úzka, nevhodná na výstavbu trolejbusovej dopravy a od starej polikliniky až po Kvačalovu by trolejbusy prechádzali niekoľko km jalovým priestorom. Okrem toho zo Strážova do Žiliny sa bude onedlho budovať diaľničný privádzač, ktorý pretína prepojenie Oceliarska - Priemyselná.
Táto stavba nebude realizovaná, lebo prepojenie do depa by vyšlo veľmi draho. Je medializovaných 4 až päť tratí, ostatné návrhy sú tiež prediskutované a tento Tvoj návrh je príliš vzdialený skutočnosti.