Reakcia na: LUK #1846:
no neviem, myslim, ze vodic takeho dlheho a teazkeho stroja potrebuje mat obe ruky pevne na volante, predsa len musi preciznejsie jazdit ako solo, ved predsa ma vlecku, tak casto musi ne par centimetrov vediet presne kolko musi byt od krajnice, ako , pod akym uhlom a podobne ma zabucit na zastavku, kolko si ma nadist ak sa chce vytocit v pravouhlej zakrute , a keby mal zapasit s tou pakou, tak asi by mu to velmi nepomohlo... Na automatike si stlaci len tlacitko a stara sa hlavne o cestu a volant..
Jozef
"ked tam budu jazdit velke klbaky karosa, ktore ma este dp v zalohe"
Kde je napísané, že DPMŽ má zabezpečovať dopravu mimo mesta pre zamestnacov závodu Hyundai/Kia? Nie je na to určená železnica a SAD?
Čo sa týka výstavby trolejbusového vedenia, nechajme na rozhodnutí kompetentných. Ak to má byť postavené z tých 15% objemu investícii vložených vládou (asi 8 miliárd Sk), tak tých 120-150 mil. Sk je len zanedbateľná položka. Tak prečo nestavať!