Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TB94 #2320:
Dnes robila 16/2.🙂
Reply on: dpmz04_64 #2314:
Dnes vaša obľúbená oreklamovaná 12ka L16 spoj 15:45 z HA.
11.2. popoludní výpadok elektriny na viacerých miestach, trolejbusy v centre a na VL na desiatky minút odstavené.

https://www.zilinak.sk/prispevky/11293/dpmz-hlasi-poruchu-na-trakcnom-vedeni-na-viacerych-miestach-v-ziline-su-vypadky-elektriny

Keby ľudia vedeli že existujú parciály, tak by nadávali prečo neboli radšej tie nakúpené (aspoň nejaké, hlavne keď to šlo z fondov). Lebo tie nečakané výpadky až tak zriedkavé nie sú, ale tiež nebývajú celoplošné.
Tak to preto také nárazy vetra sú!
#89 sa preháňa po meste. Pred chvíľou na ul. Vysokoškolákov.
Klbak 207, definitívne dojazdil.Celkovo brázdil naše ulice,takmer 25 rokov.Vodic obdržal sorku 265.Taká otázka.Vydrzia sorky tiež 25 rokov?😁
Reply on: dpmz04_64 #2305:
Tak,už aj Solaris 68,vyrazil na cesty.Dnes na l.22.
Reply on: URBINO #2313:
To už je dávnejšie 😃
Karosa c.12 s novou reklamou na Prima banku.
Dnes neskoršie popoludní na L5 súčasne busy #12 a tuším #158.
L1 #286 - neviete odkedy je v prevádzke? Tu zatiaľ dátum nie je uvedený.
Reply on: Mongolec #2309:
Síce,mohla to byť záloha,bol to hybrid 156.Vcera jazdil na t-busovych linkách ,zas hybrid 157.
Vy to vôbec nechápete, to je naschvál aby si ľudia ktorí inak ako TB nikdy nepotrebujú cestovať tiež mohli ''vychutnať'' jazdu nekomfortným nafťákom a viac si tak vážili dlhé čisté TBusy.
Reply on: URBINO #2308:
Autobus s 24 sedadlami je na nosnú linku ako stvorený. 🙃 Aj keď to mohla byť len záloha...
doobeda na L.4/14 hybrid🤔
Reply on: URBINO #2306:
Krátke Citelisy už v premávke neuvidíme, najnovšie je odstavený aj Line. Z B952E ešte jazdia 12,14,16 a 20.
Reply on: Mongolec #2304:
Nebude to aj kôli nalepenym novým reklamám?Napr.karosa c.14,má novú cvr.Inac,v premávke už nevidno ani citelisy 22,23,24.
Reply on: Mongolec #2304:
Hybridy bieda tam je furt nejaký odstavený a Solarisy nove tam je 71 naburana takže si postoji a 68 ešte ani nejazdila od nova 😆
3 - #286
Popoludní na L6 aj kĺbový Citelis.


Ako je to so spoľahlivosťou nových autobusov, keď každý pracovný deň vidieť jazdiť minimálne 2-3 Karosy B952E?
Reply on: Troll #2301:
Podľa posledných dvoch výročných správ sú výnosy zo zmluvnej dopravy (to bude L25+35) priemerne 313.000 ročne, autobusy kupuje DPMŽ a KIA platí jazdy (?)
Samozrejme že sa kupujú kĺby, veď sú potrebné aj inak ako pre tých pár podnikov na východe.

To som len skonštatoval, že na to že tam robia tisíce ľudí, a najviac na ranných zmenách (6-14, 7-15:30), tak tá vyťaženosť kĺbakov je dosť slabá (možno aj skoro každý brigádnik už má auto) a teoreticky by na niektoré spoje stačili aj sóla ak by kĺby neboli k dispozícii z nejakého dôvodu.
Ešte tam jazdia tri spoje SAD, ale to sú vsuvky v takých časoch že neviem či je to použiteľné.
Úplne najblbšia je L35 (sólo) okolo jedenástej pred obedom, čo som mal zatiaľ šťastie vidieť, tak vozí priemerne šoféra, max. ešte do dve osoby. Očividne premáva v nesprávnom čase, no ako si zaplatili tak majú, len škoda tej nafty čo zbytočne znečisťuje vzduch i v meste.
Reply on: TB94 #2299:
#115 bola preto, lebo #116 mala nejakú poruchu so vzduchom, ale už jazdí. Na tých kĺbachoch to moc nevidno, ale zub času sa na ne podpísal: riadenie, ťah, šklbnutie pri zopnutí retardéru, vykrivenie vozidla, korózia, atď. Ale nie sú na tom až tak zle. 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.