Reply on: Juraj #9086:
Riešenie vidím takéto:L3 - každý víkend na nej premáva jeden autobus B961 a 1-2 sóla. Stačí, keď tento klbák pôjde o 22:02 zo Soliniek a o štvrť hodinku je pri stanici (tento čas som si nevymyslel, je to podľa riadneho cestovného poriadku).
L14 - nech ide posledný spoj z Fatranskej kĺbový. Ten môže vykonávať trolejbus, ktorý do podvečera jazdil na linke 13, kedy sa ešte striedali 3 trolejbusy.
Problém ešte ostáva s L16 a posledným večerným spojom.
Juraj
Prvy je ten, ze klbakov je vo vseobecnosti malo a cez tyzden jazdia kolko to da a na trochu poriadnejsiu udrzbu je len vikend.
Druhy je ten, ze vela "zeru". Klbak ma 2 motory po 120 kW, kratky len jeden. Spotreba el.energie je tiez takmer dvojnasobna.
Treti je ten, ze pokial ma klbak cez pracovny den spicku a sedlo, tak 2 spicky a 2 sedla su asi v rovnakom pomere /spicka je 3,5h rano a 3,5-4,5 h popoludni, teda spolu asi 7 hodin/, kym napr. v nedelu je spicka mozno hodinu. No a ci sa kvoli hodine ma ostatnych 17 hodin klbak prevetravat poloprazdny - na to si skus odpovedat sam.
Riesenie vidim racionalnejsie v nejakom posilovom rezime.