Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #7608:
Presne tak!
Reply on: Miro #7606:
Ja len dufam, ze nikto pred volbami nevzkriesi myslienku trolejbusov do Teplicky. Dost, ze toto mesto namiesto nizkopodlaznych vozidiel vyhadzuje penaize za rozne sochy (nie nahodou od autota Lenina a monstrozneho kosaka s kladivom?) a ine blbosti, este by sa stavala TB trat kamsi mimo uzemie mesta s vyuzitim 3x denne...
Reply on: TeBeCe #7605:
A vôbec najlepšie by bolo voziť tam ľudí po železnici, taký vlak odvezie naraz neporovnateľne viac substrátu ?
Reply on: Valec #7603:
Presne tak, a normálnepodlažné busy sú aj podstatne lacnejšie (za tie isté peniaze by ich mohlo byť viac) a snáď sú aj kapacitnejšie a kapacita tu bude veľmi potrebná, keď sa ľudia budú hrnúť do smeny.
Reply on: TeBeCe #7605:
S tým sa uvažovalo, ale zrejme z toho nič nebude pre nedostatok finančnej podpory od štátu.
Reply on: Valec #7604:
najlepsie by bolo natahat spagaty az ku KII a zakupit nove klbove trolejbusy 🙂
Mimochodom nedal by sa nedostatok kĺbových trolejbusov nahradiť zapožičaním alebo zakúpením 2-3 vozov z BB? Tam ich majú tak či tak aj navyše.
URBINO: No veď schválne som napísal kĺbakov. Podľa mňa sú nízkopodlažné busy na dopravu do závodu zbytočný luxus, však tam nebudú pracovať invalidi aby po robote nevyšli 3 schody. Len nech sú to kĺbové, aspoň by sa nahradili dožívajúce B 741tky a kĺbové vozy sa dajú aj na iné účely využiť. No aby sa nakoniec neskončilo pri B 952kach.
Reply on: Valec #7600:
nuz,len aby tie citelisy vysli,zatial to stale nieje na 100%
Reply on: TeBeCe #7593:
Tak je, sorry.
Reply on: TeBeCe #7599:
Asi nie, keď by malo prísť 11 nových kĺbákov na dopravu do KIE. Jedine, že by sa niečo radikálne zmenilo.
Reply on: URBINO #7598:
neuvazuje sa s GO?
Reply on: Valec #7597:
a posledna karosa ktora ma cerveno-biely lak je klbak 111.S prestriekanim sa uz neuvazuje,bus dozije v povodnom natere
Reply on: URBINO #7594:
Presne tak, všetky vozidlá dodávané po roku 1993 boli už v mestských farbách rovno z výroby. Z pôvodných vozidiel dostala ako prvá mestský náter Karosa B 731 #33.
Reply on: burz #7595:
To je podľa mňa problém toho revízora, ako to prečíta ?
Reply on: skarpo #7592:
Obcas sa ale stane, ze automat nevytlaci na listok udeje presne do stredu, ale su posunute bud na jednu, alebo druhu stranu listka. Uz raz sa mi stalo, ze takto vytlaceny listok oznacovac v autobuse oznacil tak nestastne, ze sa skoro vobec nedalo precitat, co tam je vyznacene, kedze to bolo vytlacene cez pismena a sipku, co tam vytlacil automat. Ako by sa to "rozlustilo" v takomto pripade?
Reply on: TeBeCe #7590:
boli dodane uz v mestskych farbach
Reply on: skarpo #7592:
zrejme si chcel odpovedat na prispevok o jeden nizsie a nie na moj ?
Reply on: TeBeCe #7590:
Ako uviedol Juraj, kotúč papiera je spoločný aj pre iné mestá. Dôležité je to, čo vytlačí automat, a teda aj smer šípky vytlačený automatom na lístky. Zásadne označujem lístok v smere šípky vytlačenej automatom a neberiem do úvahy potlač papiera. Pri spore medzi cestujúcim a DP (revízorom) by šlo minimálne o zmätočnú informáciu zo strany DP. Tu nejde o to, či z toho treba robiť vedu, ale o to, že nie je jednoznačne určený smer označenia. Je možné, že DP má interný predpis na posudzovanie týchto situácií, ale neviem o tom, že by bola zverejnená informácia pre cestujúcich.
Reply on: marek #7589:
Ale pokutu si nedostal ❓Jurajov príspevok #7585 hovorí, že sa to tak prísne neberie ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.