Reply on: Juraj #7469:
reč bola o "každom náraste o 100 alebo 150 cestujúcich", takže tam už to jednoznačne zaujímavé je. A nami preberaná zmena tarify by nespôsobila iba jednorazové lokálne zvýšenie počtu cestujúcich, takže Tvoj príklad je vyvedený do extrému. Úprava cestovného smerom nadol by spôsobila najskôr pozvolné naplnenie súčasného počtu spojov (čím by sa zlepšila ekonomika) a až neskôr by si MOŽNO vyžiadala pridanie (zopár) spojov, čím by sa ale ekonomika až tak nezhoršila. To by sa musela radikálne zvýšiť výprava...
S499.1023
To odbočovanie od zľavy pri mesačnom lístku (tak ako Tebou propagované zľavy pri väčšom počte jázd) k zlacňovaniu jednotlivých lístkov svedčí len o jednom: Nechceš SERIÓZNE diskutovať. Celé Združenie dopravných podnikov má z Tvojho zaťatého obhajovania nezmyslu srandu!