Reply on: Juraj #7469:
reč bola o "každom náraste o 100 alebo 150 cestujúcich", takže tam už to jednoznačne zaujímavé je. A nami preberaná zmena tarify by nespôsobila iba jednorazové lokálne zvýšenie počtu cestujúcich, takže Tvoj príklad je vyvedený do extrému. Úprava cestovného smerom nadol by spôsobila najskôr pozvolné naplnenie súčasného počtu spojov (čím by sa zlepšila ekonomika) a až neskôr by si MOŽNO vyžiadala pridanie (zopár) spojov, čím by sa ale ekonomika až tak nezhoršila. To by sa musela radikálne zvýšiť výprava...
LUK
2) základné cestovné bolo 15 SKK (z karty 13 SKK), za prestup do 40 minúť bola z karty zľava 45%
3) určite je zaujímavejšie nabiť si napríklad 100 SKK a prejazdiť ich AKO sa mne páči a KEDY sa mne páči...