Reply on: Juraj #7469:
reč bola o "každom náraste o 100 alebo 150 cestujúcich", takže tam už to jednoznačne zaujímavé je. A nami preberaná zmena tarify by nespôsobila iba jednorazové lokálne zvýšenie počtu cestujúcich, takže Tvoj príklad je vyvedený do extrému. Úprava cestovného smerom nadol by spôsobila najskôr pozvolné naplnenie súčasného počtu spojov (čím by sa zlepšila ekonomika) a až neskôr by si MOŽNO vyžiadala pridanie (zopár) spojov, čím by sa ale ekonomika až tak nezhoršila. To by sa musela radikálne zvýšiť výprava...
Juraj
Ak by vsak okruh otocil 10x za den, t.j. 20 jazd a tam by mal 20x100 (predstav si, este aj na spojoch o 22.h vecer!), t.j. 2000 cestujucich, to uz je o inom. Ale doteraz sme hovorili o 100 a nie o 2000 cestujucich...