Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #7453:
Mas pravdu. Ani ja vobec nepovazujem za obmedzenie nastup prednymi dverami. Ani ja nepovazujem za obmedzenie cestovne 17 Sk (teraz docasne kvoli tomu bordelu menej). Ani ja nepovazujem za zlu "komercnu" zlavu na CK 10 ci 5% oproti 50... Ked ta tak citam, zacinam mat dojem, ze by sme si z toho bystrickeho vzoru asi mali zacat brat priklad... Je tam co odkukat.
Reply on: Juraj #7450:
Že na túto jednoduchú matematiku neprišli ešte inde! Práve si preukázal mnou spomínané železničiarske myslenie! Prečo mnusíš stále počítať cenu jednej jazdy? Načo Ti to je? To je irelevantné, o ničom nevypovedajúce číslo! To k ničomu nepotrebuješ! Pre Teba je dôležitý CELKOVÝ príjem a ten by vzrástol.
To odbočovanie od zľavy pri mesačnom lístku (tak ako Tebou propagované zľavy pri väčšom počte jázd) k zlacňovaniu jednotlivých lístkov svedčí len o jednom: Nechceš SERIÓZNE diskutovať. Celé Združenie dopravných podnikov má z Tvojho zaťatého obhajovania nezmyslu srandu!
Reply on: Juraj #7451:
nejako nevidím výhodu žilinskej tarify oproti bystrickej... Bystrická je sice zhovadená až dosť, ale určite nie je spútaná toľkými obmedzeniami pre cestujúcich ako žilinská...
Reply on: Juraj #7451:
Nikto nechce nikomu nic nanutit. Len prosim pochop, ze my, obyvatelia nasej nadhernej Ziliny a pouzivatelia jej MHD, by sme radi vedeli a snad na to mame pravo, vyhody tej zilinskej varianty, ked uz ste nam ju nanutili (ano, Presovcanom nic nenutite ako pises, ale Zilincanom ste to nanutili a doteraz nie je jasne preco).
Reply on: LUK #7448:
A ja vnucujem BB zilinsku tarifu, ktora je URCITE pri vsetkych nevyhodach zaujimavejsia ako banskobystricka? Nie. Nech si maju ako chcu, nikomu nic nevnucujem.
Reply on: S499.1023 #7445:
Mas to krasne spocitane! Ak listok na 50 odvezeni stoji 510 Sk, na 80 jazd 768 Sk, na 100 a viac (t.j. neobmedzeny pocet jazd) 980 Sk, tak by de facto doslo pri znizeni zeny za neobmedzeny pocet jazd na polovicu. To by potom mal aj listok na 80 jazd stat 384 Ska a na 50 jazd 255 Sk? Vsak to by stala jedna jazda len 4,80 u dospeleho cestujuceho, co je este o 1,20 menej ako JCL u skolaka alebo dochodcu! Alebo budme taki spravodlivi, aj im znizime cestovne zo 6 na 3 Sk? Tak to aj keby sa zvysil pocet (neistych) cestujucich o 20%, znamenalo by to (iste) znizenie prijmu za cestovne o 50%. A kde je ta 30%-na sekera?
Reply on: S499.1023 #7445:
To s tym mesacnym predplatnym listkom za 500 SKK dufam nemyslis vazne! To by sa mi neoplatilo chodit autom! ?
Reply on: Juraj #7447:
veď v poriadku, nikto by ani Žiline nevnucoval inú (na prvý pohľad zaujímavešiu) tarifu, keby sme poznali výhody tej žilinskej... ?
Reply on: S499.1023 #7446:
Nic, len to, ze vsade je to inac a kazde mesto to ma podla svojich podmienok. Inu tarifu ma Hannover, inu zonovu ma Norimberg, iny system je vo Viedni a iny v Kodani. Bol som, viem. Zilina nevnucuje system Norimbergu, Norimberg Presovu atd atd.
Reply on: Juraj #7442:
Ako chceš. Čo teda hovoríš na flat-rate tarify nemeckých mobilných providerov? Čo hovoríš na existenciu ostatných taríf než Kurzstreckenticketu v Hannoveri?
Reply on: Juraj #7436:
V roku 2004 ste tuším nestihli nijako poku**iť tarifu, aj to môže byť vysvetlením ? . Ale inak - aj Snopko argumentoval, že po zavedení nástupu prvými dverami aj pri zrušení časových predplatných lístkov im krátkodobo vzrástli tržby, a vidíš, kde skončil...
Nemusíš písať, že bude tarifa rovnaká ako v Prešove. Mne bude predbežne stačiť, keď napíšeš, že od 1. 3. bude tarifa časová a prípadne pásmová, že cestovný lístok do 5 zastávok ostáva zachovaný ako DOPLNKOVÝ, že mesačný predplatný cestovný lístok bude stáť 500,- SKK a nebude sa musieť pri každom nástupe označovať ? .
Reply on: Juraj #7432:
takže systém si nevie porátať, koľko jázd bolo uskutočnené od posledného nabitia?
Reply on: Juraj #7441:
ale reč je o tarife...
Reply on: S499.1023 #7440:
Tie tarify som chcel uviest len ako priklad urcitych pravidiel, ktore su pre rozne oblasti komunikacie spolocne.
Reply on: LUK #7437:
Zilina ma kopu veci takych, co inde tiez funguju. Dokonca aj niektore take, co inde este nemaju (nemyslim teraz "neobmedzenu" tarifu). MHD je obrovska farebna mozaika od inervalov, cez revizorov, cez tabule, cez nizkopodlazky, cez ZTP atd atd., nie je to len tarifa.
Reply on: Juraj #7435:
Až sa stretneme, môžeme diskutovať do aleluja aj o tarifách mobilných operátorov. Tu to nemá cenu, keďže Ty vždy šikovne odbočíš niekam inam.
Reply on: Juraj #7436:
Ja to vidim inak - pokial nebude ta zilinska forma tarify vysvetlena spolu s tym, preco to v Ziline musi byt prave takto, tak tu nebude pokoj.
Reply on: Juraj #7435:
Na ničom si ma nenachytal. K cene si odbočil Ty. Diskusia bola o ochrane pred falšovateľmi.
Reply on: Juraj #7436:
čiže proste Žilina nemôže mať to, čo inde funguje? ?
Reply on: S499.1023 #7434:
Zasa dalsia neznalost. Za minuly rok 2005 bol voci roku 2004 - NARAST o 230 000 cestujucich. Ja viem, ze to nie je mnoho, ale nie je to pokles. Ale naco to pisat, aj tak si zas najdete iny argument, ako to dohovadit.
Lebo problem je v jednom. Kym nenapisem, ze od 1.3. budu rovnake listky a za rovnaku cenu ako napr. v Presove, nebude pokoj. A potom sa zas najde ina tema...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.