Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #7445:
Mas to krasne spocitane! Ak listok na 50 odvezeni stoji 510 Sk, na 80 jazd 768 Sk, na 100 a viac (t.j. neobmedzeny pocet jazd) 980 Sk, tak by de facto doslo pri znizeni zeny za neobmedzeny pocet jazd na polovicu. To by potom mal aj listok na 80 jazd stat 384 Ska a na 50 jazd 255 Sk? Vsak to by stala jedna jazda len 4,80 u dospeleho cestujuceho, co je este o 1,20 menej ako JCL u skolaka alebo dochodcu! Alebo budme taki spravodlivi, aj im znizime cestovne zo 6 na 3 Sk? Tak to aj keby sa zvysil pocet (neistych) cestujucich o 20%, znamenalo by to (iste) znizenie prijmu za cestovne o 50%. A kde je ta 30%-na sekera?
Reply on: S499.1023 #7445:
To s tym mesacnym predplatnym listkom za 500 SKK dufam nemyslis vazne! To by sa mi neoplatilo chodit autom! ?
Reply on: Juraj #7447:
veď v poriadku, nikto by ani Žiline nevnucoval inú (na prvý pohľad zaujímavešiu) tarifu, keby sme poznali výhody tej žilinskej... ?
Reply on: S499.1023 #7446:
Nic, len to, ze vsade je to inac a kazde mesto to ma podla svojich podmienok. Inu tarifu ma Hannover, inu zonovu ma Norimberg, iny system je vo Viedni a iny v Kodani. Bol som, viem. Zilina nevnucuje system Norimbergu, Norimberg Presovu atd atd.
Reply on: Juraj #7442:
Ako chceš. Čo teda hovoríš na flat-rate tarify nemeckých mobilných providerov? Čo hovoríš na existenciu ostatných taríf než Kurzstreckenticketu v Hannoveri?
Reply on: Juraj #7436:
V roku 2004 ste tuším nestihli nijako poku**iť tarifu, aj to môže byť vysvetlením ? . Ale inak - aj Snopko argumentoval, že po zavedení nástupu prvými dverami aj pri zrušení časových predplatných lístkov im krátkodobo vzrástli tržby, a vidíš, kde skončil...
Nemusíš písať, že bude tarifa rovnaká ako v Prešove. Mne bude predbežne stačiť, keď napíšeš, že od 1. 3. bude tarifa časová a prípadne pásmová, že cestovný lístok do 5 zastávok ostáva zachovaný ako DOPLNKOVÝ, že mesačný predplatný cestovný lístok bude stáť 500,- SKK a nebude sa musieť pri každom nástupe označovať ? .
Reply on: Juraj #7432:
takže systém si nevie porátať, koľko jázd bolo uskutočnené od posledného nabitia?
Reply on: Juraj #7441:
ale reč je o tarife...
Reply on: S499.1023 #7440:
Tie tarify som chcel uviest len ako priklad urcitych pravidiel, ktore su pre rozne oblasti komunikacie spolocne.
Reply on: LUK #7437:
Zilina ma kopu veci takych, co inde tiez funguju. Dokonca aj niektore take, co inde este nemaju (nemyslim teraz "neobmedzenu" tarifu). MHD je obrovska farebna mozaika od inervalov, cez revizorov, cez tabule, cez nizkopodlazky, cez ZTP atd atd., nie je to len tarifa.
Reply on: Juraj #7435:
Až sa stretneme, môžeme diskutovať do aleluja aj o tarifách mobilných operátorov. Tu to nemá cenu, keďže Ty vždy šikovne odbočíš niekam inam.
Reply on: Juraj #7436:
Ja to vidim inak - pokial nebude ta zilinska forma tarify vysvetlena spolu s tym, preco to v Ziline musi byt prave takto, tak tu nebude pokoj.
Reply on: Juraj #7435:
Na ničom si ma nenachytal. K cene si odbočil Ty. Diskusia bola o ochrane pred falšovateľmi.
Reply on: Juraj #7436:
čiže proste Žilina nemôže mať to, čo inde funguje? ?
Reply on: S499.1023 #7434:
Zasa dalsia neznalost. Za minuly rok 2005 bol voci roku 2004 - NARAST o 230 000 cestujucich. Ja viem, ze to nie je mnoho, ale nie je to pokles. Ale naco to pisat, aj tak si zas najdete iny argument, ako to dohovadit.
Lebo problem je v jednom. Kym nenapisem, ze od 1.3. budu rovnake listky a za rovnaku cenu ako napr. v Presove, nebude pokoj. A potom sa zas najde ina tema...
Reply on: S499.1023 #7428:
Teraz som ta nachytal nechtiac na tvojej (aj inych) vlastnej zbrani. Vacsina tarif v roznych odvetiach nema presnu vysku, ale hranicu od-do. Tu sa napriklad vzdy pouziva cena za prestupny listok cena 19 Sk, teda najvyssia cena v skutocnom rozmedzi medzi 10,80 Sk a 19 Sk. Tak som aj ja pouzil podla vasich pravidiel tiez tu najvyssiu cenu Easy Team za 17,25 Sk (s DPH) za minutu hovoru.
Tak si teda ujednotme pravidla. Budeme vsetci pouzivat v argumentacii proti sebe tu najvyssiu alebo tu najnizsiu cenu?
Reply on: Juraj #7431:
Panebože, tak prečo sa teda nedáš presvedčiť, že rozumieš špičkovo doprave, ale nie preprave? Železničiarsky spôsob myslenia ("zabránime zneužívaniu, nech to stojí, čo to stojí", čiže "radšej žiadny cestujúci, než cestujúci s (podľa nás) neopodstatnenou zľavou") je totiž spoľahlivá cesta DO PEKIEL. Z toho vášho systému, ktorý eviduje úplně zbytočne úplne všetko, to spoznáš podľa ukazovateľa "medziročný pokles počtu prepravených osôb v porovnaní s inými dopravnámi podnikmi".
Reply on: Juraj #7432:
takže systém si nevie porátať, koľko jázd bolo uskutočnené od posledného nabitia? ?
Reply on: Jakub #7429:
Rozdiel je jednoduchy, aj ta "bez"obmedzenia vyprsi za 30 alebo za 90 dni, aby system vedel, ci tie jazdy bez obmedzenia boli nabite firmou alebo hackerom.
Reply on: S499.1023 #7428:
Ale preco? Vsak pokial nemas slabe chvilky, kedy sa stavas hulvatom, da sa s tebou obcas normalne komunikovat! Dokonca som aj objektivny a ked je to pravda uz som ti aj napisal, ze mnohym veciam rozumies. Ale o tom je diskusia. SLUSNE si vypocut oponenta a SLUSNE mu aj argumentovat nazor. Pritom nevnucovat mu nazor svoj. Je to niekedy trochu umenie ale da sa to, sam si toho niekedy prikladom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.