Reply on: Valec #6934:
Ja viem, že si to zjednosmernenie nevymyslel ? , ono bolo napr. odprezentované aj verejne na tých stretnutiach o dopravnom živote Žiliny či ako sa to volalo. Len som si položil niekoľko súvisiacich otázok, pretože taký zásah ovplyvní organizáciu dopravy celého mesta.Teraz už budem sledovať, čo po NKTD urobí DP s organizáciou autobusovej dopravy.
K linke 26 : tam nemusia byť nutne nasadené kĺbové vozidlá. Treba prehodnotiť intervaly a časy odchodov, sólo vozidiel je nadbytok, takže čo tak nejaké stiahnuť z prenájmu na Raču a nasadiť ich tam kde majú byť, t.j. na MHD v Žiline ?
simkoslav
1. cena cestovania (C): 10Sk 0 bodov, 12 Sk 1bod, 19 Sk 3body
2. priemerná doba cestovania (dD): za každých desať minút 0,1b (12min. = 1,2b); Dn = doba cestovania linkou n idúcou z miesta nástupu do miesta výstupu
3. prestupnosť cestovania (P): bez prestupu 0b, s prestupom 3b
4. interval linky(I): 5min.:0b, 10min.:1b, 15min. 2b atď.
Vzorec: koeficient = C+D1+D2+Dn+P+I /4
Vypočítajte si svoj koeficient pred a po zavedení NKTD. Čím viac sa vaše číslo blíži k 0, tým je vaša pohoda cestovania MHD vyššia.