Reply on: marek #5932:
Ak mi ozaj záleží, aby som vlak stihol, tak si pri navrhovanom 5-10min. intervale vyberiem taký spoj, aby som sa nedostal do časovej tiesne.Ale dobre. Keď už musia byť 4/14 protismerné a tým ponuka spojov zo severnej časti centra na Vlčince administratívne skresaná na polovicu (na Štefánikovom, stanici ani na Hurbanovej NIKTO na L4 v opačnom smere čakať nebude), bolo by na mieste skrátenie navrhovaného intervalu aspoň o jeden stupeň, t.j. 8 min. v špičke a 15 min. v sedle.
A vôbec, ešte stále mám dosť obavy z niektorých prepadov ponúkanej kapacity:
Centrum -> Hliny: dnes v špičke 8 a v sedle 5 spojov za hodinu, návrh v špičke 6 a v sedle 3 spoje za hodinu
Centrum -> Vlčince: dnes v špičke 14 a v sedle 7 spojov za hodinu, návrh v špičke 12 a v sedle 6 spojov za hodinu.
Bude stačiť len pravidelný interval? Nebude chýbať kapacita? To je otázka...
4444
1. L6, L16, L21 majú úplne spoločnú trasu od Žitnej až po Hurbanovu
2. L26 má spod Rondla až po Štef. nám. rovnakú trasu ako L6 a L16
3. Ak pôjde L29 zo smeru od DPMŽ, tak spod Rondla po Hurbanovu má rovnakú trasu ako L6 a L16
Čiže až 6 liniek ide dosť dlhú časť rovnakou trasou, čo si myslím, že je zbytočné.
4. Po zrušení L28 by to bola aspoň nejaká náhrada pre priame spojenie so Štúrovým námestím.
Naskytá sa mi jedna myšlienka: čo tak L16 vôbec nevytvárať, celú kapacitu trolejbusov presunúť na L6, ktorá by mohla premávať v hustých intervaloch a s krátkymi trolejbusmi...
A ako posledný vitamín by bolo zriadenie nočnej trolejbusovej linky s trasou súčasnej L17 so začiatočnou a konečnou zastávkou na stanici.
Ak sú to do hlúpa hypotézy, sorry....