Reply on: marek #5932:
Ak mi ozaj záleží, aby som vlak stihol, tak si pri navrhovanom 5-10min. intervale vyberiem taký spoj, aby som sa nedostal do časovej tiesne.Ale dobre. Keď už musia byť 4/14 protismerné a tým ponuka spojov zo severnej časti centra na Vlčince administratívne skresaná na polovicu (na Štefánikovom, stanici ani na Hurbanovej NIKTO na L4 v opačnom smere čakať nebude), bolo by na mieste skrátenie navrhovaného intervalu aspoň o jeden stupeň, t.j. 8 min. v špičke a 15 min. v sedle.
A vôbec, ešte stále mám dosť obavy z niektorých prepadov ponúkanej kapacity:
Centrum -> Hliny: dnes v špičke 8 a v sedle 5 spojov za hodinu, návrh v špičke 6 a v sedle 3 spoje za hodinu
Centrum -> Vlčince: dnes v špičke 14 a v sedle 7 spojov za hodinu, návrh v špičke 12 a v sedle 6 spojov za hodinu.
Bude stačiť len pravidelný interval? Nebude chýbať kapacita? To je otázka...
Vladimír
Ad. točenie liniek po okruhu - včera som nestihol reagovať, no dnes už nemusím. Všetky moje myšlienky plne vystihol Valec v príspevke #5927.
Jozef, u Teba v príspevku #5921 súhlasím len s prvou vetou, že v smere na jedno sídlisko by mal trolejbus v centre zastavovať na jednej strane ulice. Napriek tomu, že píšeš, že je to ideálny stav, v nasledujúcich riadkoch si uvažoval presne opačne.