Reply on: Papyr #2967:
Ano, ale preco sa z toho (a z neho) robi taky fetis? Ak vybudoval kvalitnu MHD, tak je to uz davna minulost a mne ako cestujucemu je to jedno, lebo negativne vnimam sucasny stav. Je teda vidiet, ze svoju ulohu uz prestal zvladat a nie je mozne ho ponechavat na svojom mieste len preto, ze v minulosti nieco vytvoril. Nikto nie je nenahraditelny. Vsetko je zalozene na ich chorej koncepcii absolutne neprestupnej tarify, takze teraz sa vsetky ich krcovite snahy o zmeny odvijaju od tohto.Ad ZRIDS - napad nie je az taky narocny, lebo nejde o nic nove pod slnkom. Ale od uvedenia tejto myslienky sa nic podstatne neudialo (to, co je v rajeckej doline teraz, nehodno nazyvat nejakou integraciou a systemom uz vobec nie).
Zmenit vedenie je potrebne, lebo to sucasne stale pouziva metody socialneho inzinierstva a snazi sa vsugerovat cestujucej verejnosti nazor, ze tento system je uplne genialny a my zilincania sme zase prvi. Je potrebne mat tam cloveka zvonku, ktory bude mat komplexny pohlad na vec, co sucasnemu vedeniu evidentne chyba. A verim, ze schopnych nezatazenych ludi by sa naslo dost.
marek
a uz maju len 40 jazd za 240,-Sk. a kt. vysokoskolak precestuje 40 jazd? ja som ledva za mesiac minul 20!!! takze ziadne cestovanie zo zlavou za 6,- Sk. skor sa mi oplati kupovat si listky za 8,-Sk ako jazdit na kartu...
to je ale bordel