Reply on: Papyr #2967:
Ano, ale preco sa z toho (a z neho) robi taky fetis? Ak vybudoval kvalitnu MHD, tak je to uz davna minulost a mne ako cestujucemu je to jedno, lebo negativne vnimam sucasny stav. Je teda vidiet, ze svoju ulohu uz prestal zvladat a nie je mozne ho ponechavat na svojom mieste len preto, ze v minulosti nieco vytvoril. Nikto nie je nenahraditelny. Vsetko je zalozene na ich chorej koncepcii absolutne neprestupnej tarify, takze teraz sa vsetky ich krcovite snahy o zmeny odvijaju od tohto.Ad ZRIDS - napad nie je az taky narocny, lebo nejde o nic nove pod slnkom. Ale od uvedenia tejto myslienky sa nic podstatne neudialo (to, co je v rajeckej doline teraz, nehodno nazyvat nejakou integraciou a systemom uz vobec nie).
Zmenit vedenie je potrebne, lebo to sucasne stale pouziva metody socialneho inzinierstva a snazi sa vsugerovat cestujucej verejnosti nazor, ze tento system je uplne genialny a my zilincania sme zase prvi. Je potrebne mat tam cloveka zvonku, ktory bude mat komplexny pohlad na vec, co sucasnemu vedeniu evidentne chyba. A verim, ze schopnych nezatazenych ludi by sa naslo dost.
Papyr
V USA sa mohol pan direktor inspirovat velmi lahko, ale v tom negativnom zmysle. Gumokolna MHD v USA je riesena skoro vsade tak, ako u nas v BB - nastup len cez predne dvere a dva dolare do ruky cernoske za volantom. Podla mojho nazoru najkvalitnejsiu MHD ma na "Zapade" Svajciarsko a na "vychode" ex-Ceskoslovensko. Takze skutocne, nebolo treba jazdit dalej ako 500 km od Ziliny. Uplne, ale uplne by stacil vylet do blizkej Ostravy. Tam by sa pan direktor mohol inspirovat do sytosti a po chvili by sme vam my Presovcania silne zavideli.