Reply on: zoZa #2042:
Či to bude zničené alebo nie, závisí od toho, aký život tam bude. Ak tam budú obchody a žrádelne ako napr. v Dubni, bude tam stále rušno, tak tam ťažko bude niekto niečo ničiť. Ale asi predsa len, to denné svetlo plus nejaký ten výhľad von, aj keď len na hotel Slovakia a Dom odborov by nebol zlý. V bratislavskom Auparku sa mi napríklad páči, že z časti, kde sú sústredené žrádelne (nazývajú to pekne po slovensky food court ? ), je pekný výhľad na Nový most a hrad. Pravda, taký výhľad tu u nás mať nebudeme ?
Miro
Zníženie Veľkej okružnej by nemuselo byť veľmi nákladné, keď sa už bude robiť to podzemné parkovisko, len by sa vybagrovala aj ulica. Sklon od Komenského by myslím nevyšiel nijako dramaticky a ešte by sa zmenšil sklon od Bulváru po križovatku so Spanyolovou. Štúrovo námestie a Bulvár nepotrebujú cestné napojenie na Veľkú okružnú (Bulvár je už na Veľkú okružnú aj tak neprejazdný a Štúrovo námestie bude na povrchu len pre peších - parkovisko bude v podzemí a ako som už písal, práve zo zníženej Veľkej okružnej by sa dalo veľmi dobre napojiť). Zostávajú dva vjazdy z Veľkej okružnej medzi bytovky v okolí Bulváru, ale tie by bolo lepšie riešiť z Bulváru.
Bolo by to podľa mňa veľmi elegantné riešenie, ktoré by tento priestor veľmi vylepšilo, pretože by sa spojila pešia zóna cez Štúrovo námestie na Bulvár v jednej úrovni a cestná doprava vrátane MHD by sa tu skryla pod úroveň pešej zóny. A zaplatiť by to mohol takisto investor auparku, je to len otázka toho, čo dokáže mesto vyjednať. Ako spomenul Jozef, mesto sa už nemusí investorom podlizovať, môže si klásť podmienky, najmä ak ide o zastavanie takého atraktívneho priestoru, akým je Štúrovo námestie.