Ak som si správne prezrel maketu nástupišťa, zastávka MHD Žel. stanica pre autobusy by mala byť posunutá až úplne ku križovatke Ul. 1. Mája a Hviezdoslavovej a nejaká ďalšia zastávka je naznačená aj na Ul. 1. mája.
Už sa teším, ako nakoniec celá stavba bude vyzerať v skutočnosti. Len pripomínam, že s chaosom okolo staveniska máme počítať od jari 2007 do jari 2008.
Už sa teším, ako nakoniec celá stavba bude vyzerať v skutočnosti. Len pripomínam, že s chaosom okolo staveniska máme počítať od jari 2007 do jari 2008.
Jozef
Linka č. 1 bola v prevádzke od 5. do 21.30 hod. v 10 min. intervale ráno aj popoludní, 15 min. doobeda a 20 min. intervale večer (cestovný poriadok bol zhodný na celý týždeň). V úseku Hálkova - Kvačalova DP bolo len 12 spojov cez pracovné dni v špičke a v sedle. Ostatné spoje sa otáčali na kruhovom objazde Rondli. Dopravu zabezpečovali len trolejbusy Škoda 14Tr.
Dlhoročne neriešený problém MHD v Žiline zo strany ČSAD Banská Bystrica n.p. si v priebehu pár rokov po znovuobnovení DP v Žiline vyriešili. Za niekoľko rokov bol vybudovaný trolejbusový systém za niekoľko sto miliónov korún z vlastných prostriedkov, ktorý sa v iných mestách budoval mnohé desaťročia.