Reply on: marek231 #9071:
Tesim sa aj ja. Neber to na prvy krat moc osobne, ale vsetci ta tu berieme /ja urcite/ za zmaturovaneho odbornika a pravom ocakavame, ze tvoje nazory a vyjadrovanie bude trochu na odbornej urovni. Lebo taki ako ty tuto dopravu raz budu po starsich robit a riadit a "chytit" sa treba odborne od sameho zaciatku. Hned musi byt vidiet, ci to pise pipenka alebo priemyslovak, obaja mozu kritizovat tu istu vec, ale u kazdeho musi byt na prvy pohlad vidiet, ci je to nazor pipenky, ktora si kupi z "cvakne" listok, alebo naozajstneho studovaneho dopravaka, za ktoreho ta povazujem.Aj ked to nie je vzdy este v praxi vidiet, mozeme ti ukazat veci, ktore sa este neucia nielen na priemyslovke, ale ani na VS. Mas svoju hlavu, uvidis, urobis si nazor sam.
Pre ostatnych: vo stvrtok a piatok sa konala v Bojniciach medzinarodna konferencia o MHD. Ak to niekoho zaujima, mozem napisat, kto tam vsetko bol a aspon nazvy tem prednasok.
Juraj
Uz po po par dnoch musim konstatovat, ze som sa, zial, hlboko mylil.
- Myslel som si, ze ked si "studoval" /A aj s maturitnym vysvedcenim dostudoval alebo ta "vyliali"?/ na dopravnej priemyslovke vo Zvolene, ze mas snahu veci posudzovat ODBORNE, cez cisla a fakty a nielen cez babske reci. Slova "nepacia" patria pri posudzovani frajerky blondynky ci ciernovlasky 13-rocnemu sopliakovi a nie absolventovi dopravnej priemyslovky. Ten mal absolvovat maturitne predmety nie z toho, ci sa mu nieco paci alebo nepaci, ale ci je podla pravidiel grafikon, ci su vozidla pocas 2-rocnej zarucnej doby optimalne kilometricky vytazene, aby sa odhalili nedostatky /absolventi tvojej priemyslovky kedysi vedeli presne technicky specifikovat ake/ vo vyrobe ci konstrukcii pocas zarucnej doby, dokonca mnohi sikovnejsi dokazali stanovit rezim prevadzky pocas zarucnej doby taky, aby sa na vsetko prislo!