Reply on: Jakub #8483:
Jakub: Ako mozes hovorit o pravidelnom intervale, ked v najvacsej spicke a to este pred prazdninami chodili trolejbusy 4,14 kazdych 10 min lebo oba chodili v minute 05,15,25,35,45,55. To je logicke? Ja cestujem kazdy druhy piatok alebo sobotu trasu Zavodie-Vlcince. Tomu sa hovori pravidelny interval, ked cakam na zastavke 20 min na spoj 4 alebo 14. Urcite priamy spoj je vyhodnejsi. To Vam povie 90 percent cestujucich. Dufam ze ta linka bude mat pravidelny interval a nie ako linka c.7 to je dost trapne 12 spojov za cely den !Suhlasim s vami, stacili by aj 2 spoje ale keby mali trasu ako byvale linky 7,17. Neviete nahodou ako casto bude chodit ta linka c.1? Dik puzzled
Jakub
Naopak treba huste pamatatelne intervaly (da sa povedat, ze to teraz je) a najdolezitejsie je mat "prestup-friendly" tarifu. Vzdy je lepsie prestupovat, ak spoje chodia kazdu chvilu a tarifa nie je nepriatelska ako sa dosta vsade na jeden listok, ale raz za hodinu.
BTW ked sa zavadza teraz nova linka - nemalo by to byt dovodom na prehodnotenie Tarify? Lebo ak by ta cesta aj s prestupom stala rovnako ako jedna cesta, tak by IMHO neboli take hlasy po zavedeni noveho priameho spojenia.
A otazja na DPMZ - co je lacnejsie, vypravovat specialny novy spoj pre uzku skupinu cestujucich vcitane novych nakladov na PHM, tiez treba odkialsi stiahnut vodica pod., pricom cestovne bude aj tak na jeden listok. Alebo to nechat tak ako je - cize sucasna podoba spojov bez nutnosti pridavania novych, ale za cenu jednej jazdy? Ja si myslim, ze ta prva. A navyse teraz sa budu pridavat zase dalsie specialne spoje, lebo sa ozvu aj dalsi (a co si budeme nahovarat, bude pred volbami). A kedze nas Juraj vzdy ucik, ze pocet km je konstatny, len sa moze rozne delit, zakonite to sposobi znizenie poctu spojov na ostatnych linkach a nakoniec sa dostaneme do stavu pred AVTD/NKTD.