Dnes pred 12. hodinou bola na križovatke Ul. 1. mája a Jána Milca pravdepodobne menšia dopravná nehoda trolejbusa Škoda 14Tr #222 s reklamou Poisťovne Allianz na linke č. 6 smerom Carrefour s osobným autom. Trolejbus stál na hlavnej ceste pred priechodom pre chodcov a pred ním bolo skrížené osobné auto, ktoré vychádzalo z vedľajšej pravej strany z ulice Jána Milca smerom k železničnej stanici. Pri trolejbuse stálo policajné auto a auto z Centrálneho dispečingu DPMŽ. Po vyšetrení a spísaní zápisníc sa vozidlá rozišli bez viditeľného poškodenia.
Vo vyhladavaci spojeni na www.dpmz.sk pribudli v zozname zastavok aj take ako napr. Zbynov, Lietavska Lucka a pod. Akurat skoda, ze pri pokuse najst spojenie (napr. zo Zavodskej) mi napise, ze nemozno vyhladat spojenei s jednym prestupom...
Do konca mesiaca sa mali novododané autobusy Karosa B 952E a Karosa B 961E objaviť v uliciach mesta. Tento týždeň už premávalii Karosy B952E v uliciach mesta na linkách MHD, ale niektoré spolu s kĺbovými autobusmi Karosa B 961E aj do automobilky KIA Motors Slovakia.
Zaujimalo by ma, preco vodici v tychto horucavach nepustaju tie ventilatory na streche vozidla. Nie ze by to bola nejaka vykonna klima, ale aj tak by to bolo trocha znesitelnejsie pri cakani na krizovatkach a pomalom presuvani sa mestom...
Vcera neskoro vecer som ho videl pocas cesty L 29. bol to iba niekolkoriadkove v zmysle "Dna 22.7. a 23.7. kvoli uzavierke cesty 1/18 bude L 29 premavat po obchadzkovej trase. Zastavky Hricovska, Prielozna, Pod Kozinom a Prihrada nebudu obsluhovane."
Povsimol som si, ze v CP L 27 je pri poslednom spoji poznamocka "b – premáva po Hurbanovu, nestojí na zastávke ZS-Salaš a CE-Kysucká "
Aky to ma zmysel? Ved ked tam nikto nenastupuje ani nevystupuje, tak autobus predsa nezastavi (hoc nemame zastavky na znamenie), tak ako aj v mnohych inych pripadoch...
v utorok som fotil tu elektronicku tabulu pri zel.stanici (ked stiahnem do compu hodim k novinke) a ukazovalo to ako najblizsi spoj L16 o 2 minuty, akurat ze v tom case ten spoj L16 odchadzal zo zastavky....a tie 2 minuty tam svietili dalej...
Pekné... tu pridáme jednu linku z miesta X do miesta Y s dvoma odchodmi denne, tam inú linku z miesta A do miesta B... a o chvíľu budeme mať 150 liniek bez akýchkoľvek intervalov
... a po niekoľkých rokoch príde veľký tresk v podobe AVTD alebo NKTD (už tie skratky vyvolávajú pocit niečoho nepriateľského)
... namiesto toho, aby sme riešili príčinu dopytu po priamych linkách, a tou je nevhodná tarifa!
Vážení, treba sa rozhodnúť, či chceme naozajstnú MHD, v ktorej sa jednoducho zorientuje aj návštevník Žiliny, alebo dopravu typu prímestskej, čiže navážanie ľudí do práce a ich odvoz z práce a dosť.
P.S. Ja našťastie nie som NÚTENÝ používať MHD, do práce to mám 10 minút pešo a tak tento vývoj sledujem skôr s pobavením ?
Jozef